Wefak A Hussain

Autorisasjon (2008)

Wefak A Hussain er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Wefak A Hussain

Dyktig lege

Dette er virkelig en dyktig lege som er personlig og tar seg tid til deg. Hun har en behagelig personlig og du føler deg ivaretatt.

Minus: lang ventetid og ofte er avtalen en time forsinket. Det er også en av helsesekretærene som er så guffen. Baktaler andre pasienter og skaper ekstremt dårlig stemning der. Når jeg ser det er hun som skal ta prøvene av meg, har jeg bare mest lyst til å gå.

Lang ventetid

Gikk til Dr Hussain en stund.. men opptil 2,5 time å vente på å komme inn til timen! Hadde da småbarn hjemme og så lang ventetid og småbarn går ikke sammen. Likte heller ikke damene i resepsjonen- sure å lite imøtekommende
Jeg byttet fastlege!

Oppfølgingen kunne vært bedre

Jeg synes ikke lenger oppfølgingen og problemløsning mht. de tingene som angår meg er spesielt planmessig.Ting som kan være viktige synes av og til å bli glemt, og jeg som pasient føler noen ganger at jeg er i vakuum.

Ellers synes jeg timebestilling og kommunikasjon er tungvint. Det er vanskelig å komme gjennom på telefonen på kontoret, og en blir sittende og sende beskjeder på nettsiden deres. Svarene matcher ofte ikke spørsmålet,

Kjempe bra lege

Jeg har vært hos henne mange ganger for meg og min barn. Hun er en flink og hyggelig lege. Jeg anbefaler henne.

Omsorgsfull og dyktig lege

Denne legen er faglig svært dyktig, men i tillegg veldig empatisk og omsorgsfull. Hun henviser videre med en gang, hvis det er behov for det. Hun tar seg alltid god tid til sine pasienter. Det fører til at en ofte må vente lenge etter oppsatt time på å komme inn.
Men legesekretærene er kraftig underbemannet. De har som regel kun en person til å svare på alle telefoner, ta blodprøver, svare på spørsmål osv. Derfor svært vanskelig å komme gjennom på telefon. Regner og med at det sliter veldig på de som har denne jobben.