Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Lite fornøyd

Dessverre en lege som kan virke litt brysk og avvisende. Har ingen god dialog med pasienten. Oppleves som altfor kjapp, og ikke grundig nok. Hennes positive egenskap er at hun fremstår som relativt erfaren.

Har nå venta i to timer for å få bestilt legetime.

De har ingen sekretær, men et system hvor man ringer rett til legen. Å bruke to timer på å få bestilt en time er ikke greit.

hon bryr sig inte!!

för det första glömmer hon pasient tider så man får sitta och vänta på henne och sedan påminna henne 30 min senare att man hade tid för 30 min sen!
När du ber henne om hjälp tar hon dig inte på allvar man får liksom tjata sig till saker.
Hon är social inkompetent och tänker bara på att få dig ur rummet så fort som möjligt.
Gick till henne idag för att jag är gravid och behöver stötte. Det skulle jag aldrig gjort slutade med att jag gick stor gråtande därifrån!!!
JAG REKOMENDERAR HENNE INTE!!!

Samlebånd-lege

Gikk til Marthe i noen år, og følte aldri at hun tok meg noe særlig på alvor, hun så meg aldri inn i øynene, og sa ofte ting som gjorde meg enda mer urolig (f.eks "du er ikke gravid da"???).

For de som ønsker mer oppfølging, en varm og mer personlig lege ville jeg valgt noen andre, men for de som ønsker at det skal gå raskt uten noe særlig til spørsmål/undersøkelser er nok dette midt i blinken. Legekontoret er ganske sterilt, og ikke noe særlig hyggelig sted for å være helt ærlig.

Effektiv, flink og hyggelig

Meget tilgjengelig pr telefon, da man kommer direkte til henne og kan drøfte problemstillinger med en gang. Maks ventetid pr tlf ca 5-10 min - men det er virkelig ikke noe problem når man får snakke med henne direkte. Får alltid time på dagen eller dagen etter. Gjør faglig gode vurderinger.
Kan virke travel noen ganger, men har aldri syntes at det går utover fagligheten.