Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Bør ikke være fastlege

Ringte fordi jeg trengte helsehjelp og ble møtt med kjeft, begynte å gråte i telefonen fordi hun var så stygg mot meg. Jeg har aldri opplevd slik behandling av helsepersonell, men fikk den hjelpen jeg trengte av legevakten.

Flink og effektiv.

Har hatt Marthe som fastlege hele mitt liv, og har alltid blitt møtt med forståelse og effektivitet.
Ønsker du noen som kan dulle med deg er ikke dette legen for deg - men hun er virkelig kunnskapsrik og gjør sitt for at du skal få den hjelpen du trenger.

Anbefales

Har hatt Marte som fastlege i mange år,men pga flytting til en annen by måtte jeg bytte lege.Jeg har alltid vært fornøyd og følt meg godt behandlet.I over ett år stod jeg på venteliste for ny fastlege etter flytting,og ett par ganger trengte jeg hjelp og tok kontakt med Marte.Hun ordnet opp ! ! !

Fastlegen var borte og ble henvist til Kongshaug. Hun tok meg ikke på alvor og ville ikke ta meg inn. Var veldig avvisende, dessverre måtte jeg benytte meg av privat lege.

Frekk og ufin

Virker veldig lite behjelpelig. Er veldig frekk og ufin i telefonen og slenger på rører før man er ferdig. Hun er også veldig frekk og ufin og snakker over hodet på pasienten når man er der.