Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

STYR UNNA!!

Jeg anbefaler deg å styre unna denne legen.. en lege som er kald, har ikke sympati og bryr seg ikke om deg som pasient..

Jeg gikk gjennom en vanskelig situasjon i livet mitt, å ringte Marthe for å få hjelp, men hun ønsket ikke høre på meg, sa at hun ble stresset av situasjonen min og sliten i hodet sitt... og ba meg ringe en annen lege!?

Dette er min fast lege!?

Jeg har de siste mnd nå vært i kontakt legevakten, og gått til en lege der som tar meg på alvor.

Jeg anbefaler deg styre LANGT unna denne legen..

Lyttende og interessert

Var hos Kongshaug i forbindelse med flere problemer jeg hadde og opplevde at alt jeg nevte ble tatt seriøst. Jeg fikk henvisning videre.
I sammenligning med andre leger jeg har møtt var det lettere å få undersøkt alt jeg trengte, der andre leger har bedt meg komme tilbake på ny time hvis jeg har for mange spørsmål.

Misfornøyd

Dr. Kongshaug er vanskelig å få tak i og virker lite interessert i pasienten. Hun lar døren står åpent under avtalen, og jeg antar at alle i venterommet kan høre hva som foregår. Jeg bytter fastlege.

Usympatisk. Dårlig service.

Ringte idag 20.12.2020 kl 08.30. Denne damen kaller jeg ikke lege. usympatisk, uinteressert, bare legge på telefonen mens jeg prater noe med henne .Prøvde å ringe igjen for hun la på tlf, men jeg satt på vent 1 Kø. Når jeg prøvde å ringe igjen, så svarer hun ikke tilbake. Veldig dårlig kundeservice her. Hun virker ikke glad på hennes jobb. Håper ikke andre lege som jobber her er ikke som henne. for denne damen er helt umulig. Hun kan ikke jobbe som lege. veldig skuffet over det jeg fikk service fra deg.

Effektiv, tar deg på alvor

Har hatt Marthe som fastlege siden 2007. Har i denne perioden vært gravid og fått påvist hyperparathyroidisme. Marthe har alltid tatt meg seriøst og henvist meg videre uten noe snikksnakk.

Hun er meget effektiv, man får alltid tid på dagen ( det er kølappsystem, så man må naturlig nok vente litt). Hun er nok ikke en lege som «diller» for mye med deg som pasient, så om man har stort behov for å prate om ting er hun ikke for deg. Men er du som meg interessert i at ting skal løses kjapt og at man blir hørt/tatt alvorlig, er hun den beste man kan få!