Håkon Arild Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Sånn passe

Kordahl er faglig dyktig men virker skeptisk til det du forteller og delvis uninteressert og ufokusert. Har et kroppspråk som gir inntrykk av at det var unødvendig å dra til legen. Det går gjerne et par år mellom hver gang jeg er hos en lege og ønsker å oppleve å bli tatt alvorlig.

Meget godt fornøyd

Jeg har hatt dr. Kordahl som fastlege i mange år.
Dr. Kordahl har tid, han lytter og han har vært til stor hjelp både med mine psykiske og somatiske lidelser.
Dersom det har vært behov for spesialist-tjenester har han alltid vært behjelpelig både med å finne de rette spesialistene, og sørget for at ventetiden har blitt minst mulig.
Meget fornøyd!

Fantastisk fyr

Valgte Dr. Kordahl basert på hva jeg fant skrevet om han her, og ble ikke skuffet! Trivelig, lydhør og personlig. Koselig lite kontor og en hyggelig kontordame. Veldig personlig, men profesjonelt preg over hele besøket. Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig bra lege som lytter

Meget godt fornøy. Kort ventetid. Lytter og følger opp, hyggelig fremtoning man føler ikke at han har dårlig tid.

Godt fornøyd

Har nå hatt Dr.Kordahl som fastlege i 5 år, og har alltid blitt imøtekommende mottatt. Får alltid time raskt (gjerne samme dag). Han henviser videre når det er behov for det, og er faglig dyktig. Tommel opp for en fastlege som tar deg på alvor; både når det gjelder store og små problemer!