Pia Solveig Kvåle

Autorisasjon (2008)

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels vei 2C 0851 Oslo
Pia Solveig Kvåle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pia Solveig Kvåle

Ullevål Hageby Legesenter fungere dessverre ikke

Som pasient hos legesenteret må du virkelig kjempe for å få kontakt. Telefon systemet er lagt opp slik at man ikke kommer igjennom, ei heller kommer kan inn i telefonkø, men må sitte og taste nummeret i opp til en halv til en time før du får svar. SMS tjenesten er heller ikke pålitelig slik at man ikke kan svare på meldinger for å sjekke passende tidspunkt . Dersom man møter opp blir man møtt av uprofesjonelle og aggressive legesekretær som på ingen måte ivaretar deg som pasient og sykt menneske.
Selv om legene er fine og flinke hjelper det ikke i det aller minste når det oppleves så utrygt og ustabilt å ha dem som fastleger, man vet ikke om man får tak i legene når man trenger det eller om man risikerer å blir skjelt ut av legesekretærene når man møter opp.
Jeg anbefaler derfor ikke legesenteret til noen trenger trygg og stabil fastlege.

Proff dame

Pia var den tiende legen jeg måtte besøkte; hun løste problemet mitt, og jeg ble kurert.

Grei lege, men ekstremt dårlig legekontor

Pia Kvåle er en grei, men litt brysk lege. Verre er det med Ullevål Hageby som legekontor. Den eneste måten du kan få kontakt med de er på telefon. Da må du vente iaf 20 minutter med heismusikk før du kommer gjennom til resepsjonen. De kan ikke kontaktes over e-post. De har ikke en fungerende hjemmeside. De hadde en sms-ordning på bestilling av timer, men den har aldri fungert. Dermed blir bestilling av timer en frustrerende opplevelse, spesielt når det er rutinesaker som er nødvendig (f.eks fornye resepter osv). Jeg byttet legekontor av den grunn.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg opplever at Pia er svært dyktig, lyttende, effektiv og tilstede.

Da jeg kom til Pia med ryggproblemene ville hun ha utredning. Jeg er er nå godt i varetatt av Ullevål og kan takke denne legen for det. Hun bestile MR og konsultasjon hos nakke-rygg spesialist på Ullevål og det viste seg at de problemene jeg har hatt med ryggen høyst sannsylig kan forbedres.

Det er lite ventetid på kontoret og de er veldig hyggelige de som sitter i resepsjonen.

Kvåle jobber også på Legevakten og blir der omtalt som en av de mest erfarne.

Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Hun tar deg på alvor, lytter, undersøker og stiller riktige diagnoser. Det er min erfaring.

Very friendly and helpful

I went to see Pia the first time for advice and was sent further to a specialist immediately, which I liked. Pia understood my concerns, took me serious and I was glad she recommended me a specialist (which I was also very happy with).

Also during pregnancy Pia gave me good support, explained everything needed and I felt welcome to ask questions and drop in any time I had problems.