Jon Petter Dahli

Autorisasjon (1984)

Jon Petter Dahli er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Jon Petter Dahli

Den beste legen

Har hatt denne fastlegen hele mitt liv, og kommer til å fortsette med det så lenge jeg kan! Ventetiden på å komme inn kan være litt lang innimellom, men det er nok fordi det Son er et lite sted og jeg har som regel ikke hatt noe veldig alvorlig å dra til legen for, jeg vet at dersom det er noe alvorlig så kommer man så klart inn raskere. Men fastlegen er veldig, veldig flink, og det er verdt litt ventetid for å ha en bra lege man kan stole på.

Verdens beste fastlege

Dr. Dahli har alltid ytet topp service hele tiden jeg har har vært hos han. Han har vært min fastlege i 23 år, og han har alltid lyttet til mine behov. Han har meget god kunnskap og interesse for faget sitt.

God lege, hårreisende dårlig legesekterærer

Jeg syns han er en dyktig lege, både psykisk og somatisk. MEN, når det kommer til kroniske lidelser, har jeg på ingen måte blitt tatt seriøst. Tatt over 1 år og få henvisning til spesialist, hyppige besøk hos lege og mye fravær fra jobb. Kunne ønske noe skjedde tidligere. Men bedre sent enn aldri. Men i akutte situasjoner er han meget dyktig. Ellers føler man seg som en pest og en plage og har flere ganger blitt veldig lei meg etter kontakt med disse damene i skranken. De er frekke, upassende og nærmest nekter deg time. Du føler deg på ingen måte tatt imot og jeg kommer til å bytte fast lege nå pga. Dette. Om de er overarbeidet eller hva det er, bryr faktisk ikke meg som pasient. Trist for Dahli, men er vel noe han kunne gjort for å forbedret dette.

verdens beste lege

jeg er særdeles fornøyd med dahli. han husker meg og mine "ting" før han har slått meg opp på PC'en. han ser meg og helhet og ikke bare sykdom etc. han lytter og tar meg seriøst. ville ikke byttet fastlege for alt i verden. men "resepsjonen" kan du få gratis av meg. makan til kranglete damer. 2 ganger har de bedt meg dra på volvat fordi de har mange pasienter.
de er ofte uhøffelige og jeg føler meg ikke respektert av de i det hele tatt. stoler ikke på forkontor damene i det hele tatt med unntak av en dame som somoftest er hyggelig når man kommer ned.
men ta med strikketøy eller ipad for å gå til legen er et heldagsprosjekt.

han hører på meg. tar meg alvorlig. viser respekt

jeg føler jeg blir ivaretatt når jeg er hos fastlegen min. har hatt ham i mange år nå og det er en trygghet at han kjenner meg godt. jeg har mistanke om at han ikke liker å skrive søknader til Nav. der kunne han ha blitt bedre.