Jon Petter Dahli

Tlf: 64 98 59 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Petter Dahli er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Jon Petter Dahli

Fabelaktig lege

Har hatt Dr. Dahli siden 2005 med god grunn. Toppkarakter hva alle mine kriterier til en lege angår; Lyttende, imøtekommende og man blir møtt der en er. Han tar seg tid til å lytte og søker beste løsning i din individuelle sak. Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet lege grunnet flytting.

Topp lege, forferdelig kontorpersonale

Dahli er flink, sympatisk og tar pasientene sine på alvor. Husker deg, ser deg og ønsker deg virkelig det beste.
Damene på kontoret er uhøflige. Vanskelig å få time, lang ventetid før du kommer inn når du har time.
Har du behov for akuttimer, blir du regelrett latterliggjort av damene på telefon.

Sympatisk lege

Jeg har hatt Dr. Dahli siden 80 tallet minus da fastlegeordningen kom. Da ble jeg flyttet over til en annen lege. Det varte ikke lenge før jeg søkte meg over til Dr.Dahli gjen. Han er utrolig hyggelig og sympatisk. Han lytter og forstår. En veldig dyktig svangerskapslege. Med ultralydapperat på kontoret, som han er flink til å bruke ved behov. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det blir det riktignok litt venting av, men det er det så absolutt verdt.

Sympatisk

Rolig og flink, har hatt han som fastlege siden 80-tallet. Anbefaler han svært gjerne. Nå er han også på Pasientsky så det er lett å bestille time.

Den beste legen

Har hatt denne fastlegen hele mitt liv, og kommer til å fortsette med det så lenge jeg kan! Ventetiden på å komme inn kan være litt lang innimellom, men det er nok fordi det Son er et lite sted og jeg har som regel ikke hatt noe veldig alvorlig å dra til legen for, jeg vet at dersom det er noe alvorlig så kommer man så klart inn raskere. Men fastlegen er veldig, veldig flink, og det er verdt litt ventetid for å ha en bra lege man kan stole på.

Verdens beste fastlege

Dr. Dahli har alltid ytet topp service hele tiden jeg har har vært hos han. Han har vært min fastlege i 23 år, og han har alltid lyttet til mine behov. Han har meget god kunnskap og interesse for faget sitt.

God lege, hårreisende dårlig legesekterærer

Jeg syns han er en dyktig lege, både psykisk og somatisk. MEN, når det kommer til kroniske lidelser, har jeg på ingen måte blitt tatt seriøst. Tatt over 1 år og få henvisning til spesialist, hyppige besøk hos lege og mye fravær fra jobb. Kunne ønske noe skjedde tidligere. Men bedre sent enn aldri. Men i akutte situasjoner er han meget dyktig. Ellers føler man seg som en pest og en plage og har flere ganger blitt veldig lei meg etter kontakt med disse damene i skranken. De er frekke, upassende og nærmest nekter deg time. Du føler deg på ingen måte tatt imot og jeg kommer til å bytte fast lege nå pga. Dette. Om de er overarbeidet eller hva det er, bryr faktisk ikke meg som pasient. Trist for Dahli, men er vel noe han kunne gjort for å forbedret dette.

verdens beste lege

jeg er særdeles fornøyd med dahli. han husker meg og mine "ting" før han har slått meg opp på PC'en. han ser meg og helhet og ikke bare sykdom etc. han lytter og tar meg seriøst. ville ikke byttet fastlege for alt i verden. men "resepsjonen" kan du få gratis av meg. makan til kranglete damer. 2 ganger har de bedt meg dra på volvat fordi de har mange pasienter.
de er ofte uhøffelige og jeg føler meg ikke respektert av de i det hele tatt. stoler ikke på forkontor damene i det hele tatt med unntak av en dame som somoftest er hyggelig når man kommer ned.
men ta med strikketøy eller ipad for å gå til legen er et heldagsprosjekt.

han hører på meg. tar meg alvorlig. viser respekt

jeg føler jeg blir ivaretatt når jeg er hos fastlegen min. har hatt ham i mange år nå og det er en trygghet at han kjenner meg godt. jeg har mistanke om at han ikke liker å skrive søknader til Nav. der kunne han ha blitt bedre.

Flott lege

Engasjert lege, rolig og lyttende.. Faglig oppdatert . MEN...legekontoret har stort forbedringspotensial, vanskelig å få time, må nesten krangle med kontordamene om time. Lang ventetid!

Dyktig lege men på feil legekontor

Dyktig lege. Men legekontoret er rett og slett kaotisk. Lange ventetider, ofte flere timer. Må argumentere for at man skal få en akutttime. Byttet fastlege pga dette.

Fin lege som lar pasienten være med å samarbeide:) Et lite minus til resepsjonen, der jeg til tider kan føle det meget uproffesjonel. Men ellers helt toppers:)

Beste så langt

God lege som hører på hva man har å si. Ikke vært mye hos han men man går alltid ut med et positivt inntrykk. Man må regne med lang ventetid om man ikke er heldig å ha time tidlig på formiddagen eller rett etter lunsj.

Den mest empatiske legen i distriktet

Svært empatisk, og lytter alltid til meg/pasienten. Gjør grundige vurderinger, og aldri i hast med å sende deg ut døren, i motsetning til alle andre leger jeg har hatt.
Bare gode tilbakemeldinger å gi til denne mannen.

Tryggehet, interesse og engasjement

En lege jeg opplever som engasjert og interessert i pasienten. Som lytter til mennesket forann seg, og som er god på å komme til løsninger I SAMARBEID med pasient

Meget god lege

Har empati og setter pasienten i sentrum. Er lyttende og forståelse for bakgrunn. Hjelpende og søker deg videre i helsenorge om nødvendig

Lyttende og kunnskapsrik

Jeg opplever meg alltid tatt på alvor, uansett symptom eller bekymring. Jeg opplever å bli behandlet med omsorg og respekt, både av legen og de andre ansatte. Jeg synes ventetiden er akseptabel, så lenge den gjenspeiler at hver pasient blir ivaretatt på best mulig måte.