Jon Petter Dahli

Sagaveien 32 1555 Son
Jon Petter Dahli er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Jon Petter Dahli

Fabelaktig lege

Har hatt Dr. Dahli siden 2005 med god grunn. Toppkarakter hva alle mine kriterier til en lege angår; Lyttende, imøtekommende og man blir møtt der en er. Han tar seg tid til å lytte og søker beste løsning i din individuelle sak. Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet lege grunnet flytting.

Topp lege, forferdelig kontorpersonale

Dahli er flink, sympatisk og tar pasientene sine på alvor. Husker deg, ser deg og ønsker deg virkelig det beste.
Damene på kontoret er uhøflige. Vanskelig å få time, lang ventetid før du kommer inn når du har time.
Har du behov for akuttimer, blir du regelrett latterliggjort av damene på telefon.

Sympatisk lege

Jeg har hatt Dr. Dahli siden 80 tallet minus da fastlegeordningen kom. Da ble jeg flyttet over til en annen lege. Det varte ikke lenge før jeg søkte meg over til Dr.Dahli gjen. Han er utrolig hyggelig og sympatisk. Han lytter og forstår. En veldig dyktig svangerskapslege. Med ultralydapperat på kontoret, som han er flink til å bruke ved behov. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det blir det riktignok litt venting av, men det er det så absolutt verdt.

Sympatisk

Rolig og flink, har hatt han som fastlege siden 80-tallet. Anbefaler han svært gjerne. Nå er han også på Pasientsky så det er lett å bestille time.

Den beste legen

Har hatt denne fastlegen hele mitt liv, og kommer til å fortsette med det så lenge jeg kan! Ventetiden på å komme inn kan være litt lang innimellom, men det er nok fordi det Son er et lite sted og jeg har som regel ikke hatt noe veldig alvorlig å dra til legen for, jeg vet at dersom det er noe alvorlig så kommer man så klart inn raskere. Men fastlegen er veldig, veldig flink, og det er verdt litt ventetid for å ha en bra lege man kan stole på.