Sissel Bergflødt Lahna

Autorisasjon (1990)

4 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Dyktig lege men svært forsinket

Minimum 40 min for sen for hver time jeg har hatt. Når jeg spørr om flere ting får jeg høre at jeg må bestille ny time, selv om jeg kun har vært der i 2min. Hun er faglig dyktig + gynekolog, men har byttet fastlege grunnet useriøsitet og forsinkelse.

Trygg, empatisk, effektiv

Føler meg veldig godt i varetatt. Hun ser meg og strekker seg alltid litt lengre. Effektiv, og ikke redd for å prøve ting for at jeg skal få det bedre.
Er dessverre som regel forsinket, men det er fordi hun ser pasienten, så det er helt ok.

Svært dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i ca 20 år. Hun er lyttende men samtidig kort og konkret og setter fingeren på det som virkelig er problemet uten unødvendig utenomsnakk. At man må vente litt på sin tur til å komme inn er ikke mer enn normalt. At man gjerne ville hatt time før hun har ledig kapasitet, taler jo mere til legens fordel, da hun er ønsket som lege.

Likegyldig og tar ikke pasienten seriøst

Hadde hun det ene året jeg bodde i Oslo, og opplevde hun som svært dårlig til å lytte til pasienten. Måtte forklare på nytt hver gang hvorfor jeg var der(med samme skaden) og hun satt kun inn i pcen og skrev mens jeg snakket. Følte ikke hun fulgte med når jeg snakket, og konkluderte med ting som ikke hadde med saken å gjøre. Stod klar i døra lenge før jeg følte vi var ferdig med timen..

Forståelsesfull, dyktig og samvittighetsfull lege

Jeg har hatt Lahna som fastlege i 13 år, og hele familien bruker henne. Jeg opplever henne som dyktig og pålitelig. Hun lytter til problemstillingen og prøver å hjelpe på beste måte. Jeg er forskrekket over de omtalene her som beskriver henne som lite lyttende og lite empatisk, jeg har helt motsatt inntrykk!

Har vært hos henne både med fysiske problemer og livsbelastninger. Hun har alltid vært forståelsesfull og flink med meg som pasient. Hun har tatt seg tid og gitt råd når jeg har vært nedbrutt og fortvilet, og hvis jeg har hatt livsbelastninger viser hun forståelse for at man trenger sykemelding i tunge perioder. Videre tar hun alltid problemene mine på alvor og henviser meg videre til riktig instans, og sørger ellers for at jeg blir utredet eller får medisinene jeg trenger. Det er litt ventetid og hun er noe forsinket, men det er underordnet for meg. Anbefales!