Sissel Bergflødt Lahna

Autorisasjon (1990)

4 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Kjempe hyggelig og hjelpsøm en som lytter

Sissel tar tid til å lytte og snakke om mine plager, hun er flink å finne en spesialist når jeg trenger en grundig undersøkelser av min helse.

Jeg vil absolutt anbefale henne 100%.

Utgir lite informasjon, råd, oppfølging. Absolutt ingen god lytter,

Opplever svært lite informasjon og kommunikasjon under samtale. Lite blikk-kontakt under samtale. Ofte forsinkelse, og i tillegg til det opplever jeg å måtte prate fort og effektivt under samtale. INGEN god lytter. Gjentar gjerne spørsmål som jeg nylig svarte på. Jeg er ikke fornøyd med oppfølging og føler at jeg selv må be om eks. blodprøve, infeksjonsprøve ect. Jeg føler meg overhodet ikke trygg, skal bytte fastlege.

Følte meg alltid ivaretatt

Sissel var en fantastisk god og lyttende fastlege for meg. Jeg følte meg trygg på at hun kunne jobben sin og at hun så meg som pasient og menneske. Hun var også flink til å følge opp svangerskap og til å ta vare på barna mine da de måtte til legen. Det er lang ventetid, men det var det absolutt verdt.

God, lyttende og forstående lege

Sissel er en god lytter, bruker god tid og ser hele mennesket. Hun har vært min fastlege i 2 og et halvt år og jeg er veldig fornøyd med å ha henne som lege.

Ikke bra

Alltid forsinket, dårlig kundeservice i resepsjonen. Skulle ta blodprøver og måtte selv be om hva jeg ville teste for, da hun ikke var på "servicesiden" den dagen, som hun faktisk selv sa. Fikk totalt 1 minutt inne hos legen etter 45 min ventetid. Har gått halvannen uke siden jeg tok blodprøver, prøvesvarene ligger der med jeg får ikke noe svar fra legen selvom jeg har ringt to ganger og bedt om svar. Fryktelig dårlig behandling av både lege og i resepsjonen. Anbefales absolutt ikke!