Sissel Bergflødt Lahna

Autorisasjon (1990)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Sissel Bergflødt Lahna er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Bergflødt Lahna

Alltid forsinkelse

Har hatt henne som fastlege for hele familien i ca 6år. Det har alltid vært forsinkelser med henne. Måtte vente minst 30min til 45min. Veldig skuffende og lei. Skal bytte fastlege.

Arrogant og uhøflig lege. Anbefales ikke

Jeg har tidligere hatt gode fastleger, men da jeg flyttet til Oslo byttet jeg til Sissel Lahna. Traff henne i dag for første gang, hun hilste ikke en gang på meg. Jeg hilste selv når jeg satt meg ned. Hun var forsinket og arrogant. En lege som ikke vil lytte eller se pasienten heller, eier ikke noe empati. Hun sier ord som hun ikke tenker på før hun sier dem og sårer pasientene sine. Dette ble nok første og siste gang hos henne. Frekkeste legen jeg har truffet i hele livet mitt.

Fastlege som leverer også i kriser

Nok en gang har Sissel B. Lahna, helt konkret, reddet mitt liv. Jeg opplever henne som en meget kompetent fastlege med lang erfaring. Hun kobler alltid raskt inn neste ledd av spesialister til beste for meg som pasient. Denne gangen av det helt avgjørende for resultatet.

Ikke bra

Fulgte min datter, som har store helseproblemer,til denne legen. Var ikke interessert i å snakke med meg. Forlot kontoret mens vi satt der, og tok en ny pasient inn på annet kontor. Fikk ikke spurt om det jeg ønsket, og vi fikk ikke den hjelp vi trenger. Hadde reist til Oslo for å være med på denne legetimen, men ble meget skuffet. Underlig oppførsel av en erfaren fastlege.

Grunnen til at jeg ikke stoler på leger.

Har vært plaget med helseproblemer i flere år, som til slutt ble funnet ut av, men da jeg gikk hos Sissel fant man ikke noe på undersøkelsene jeg ble henvist til, og jeg husker fortsatt timen jeg hadde hos henne da hun opplyste meg om at hun ikke kom til å gi meg flere sykemeldinger fordi de hadde påvist at jeg var frisk så det var ikke noe mer hun kom til å gjøre. Hårreisende behandling og jeg håper virkelig ingen vil oppleve det jeg gjorde.