Niels Erik Landmark

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Frarådes!

Jeg har hatt ett møte med denne legen. Det blir ikke fler. Jeg hadde rollen som ledsager og nærmeste pårørende i forbindelse med konsultasjonen. Under konsultasjonen nektet legen meg å snakke! Dette er en lege som ikke legger skjul på at han har et markeringsbehov som er langt over snittet. Jeg opplevde ham som arrogant og nedlatende. Jeg fikk faktisk litt medlidenhet med ham ...

Misfornøyd

Har hatt han som lege i 3 år, og har hatt noen helseproblemer i løpet av disse årene. Virker ikke som om han lytter til deg eller tar det du sier på alvor. Viser heller ingen sympati. Anbefales ikke.

Lite kommunikativ

Han lytter ikke til pasienten, snarere kjører sitt eget løp. I dag vet pasienten mer om sin sykdom enn tidligere. Det bør legen respektere.
Kan ikke anbefales.

blir ikke tatt på alvor

Ja han er lyttende, men det er det. Føler meg ikke helt tatt på alvor. Hatt han som lege i 3 år, aldri tatt hjerte el blodtrykk noe som jeg trodde var obligatorisk.

Veldig bra

Faglig god, undersøkende, lyttende og opptatt av sin pasient. Og jeg har hatt noen helse utfordringer på reisen sammen med denne legen. Og han gir klare meldinger.