Niels Erik Landmark

1990

0 av 2000

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Din Lege AS
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Niels Erik Landmark er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Mestrer alle rollene som lege utmerket!

Landmark er en særdeles god fastlege. Jeg har hatt langvarige helseutfordringer som det har vært vanskelig å diagnostisere, og han har vært tålmodig med meg, forstått mitt behov for oppfølging og å diskutere nye tilnærminger, hjulpet meg å forstå helsevesenet og samtidig også pushet meg til å ta gode valg for min helses del. Han virker virkelig, oppriktig interessert i pasienten, samtidig som han er meget profesjonell. Helt topp lege! Og legevakten hos Din lege fungerer utmerket!

Arrogant!!!

Arrogant, hørte ikke etter, følte nesten at han gjorde narr av meg og ble ikke trodd, heldigvis fikk jeg hjelp av en annen lege noen dager seinere,fikk hjelp med plagene slik at jeg kom meg raskt tilbake på jobb. Aldri mer, frarådes!!!

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Dr. Landmark. Går raskt å få time, og han svarer bra på alle spørsmål. Hyggelig fyr i tillegg. Skjønner meg ikke på kritikken nedenfor, har aldri hatt problem de siste fem årene jeg har gått til ham.

Frarådes!

Jeg har hatt ett møte med denne legen. Det blir ikke fler. Jeg hadde rollen som ledsager og nærmeste pårørende i forbindelse med konsultasjonen. Under konsultasjonen nektet legen meg å snakke! Dette er en lege som ikke legger skjul på at han har et markeringsbehov som er langt over snittet. Jeg opplevde ham som arrogant og nedlatende. Jeg fikk faktisk litt medlidenhet med ham ...

Misfornøyd

Har hatt han som lege i 3 år, og har hatt noen helseproblemer i løpet av disse årene. Virker ikke som om han lytter til deg eller tar det du sier på alvor. Viser heller ingen sympati. Anbefales ikke.

Lite kommunikativ

Han lytter ikke til pasienten, snarere kjører sitt eget løp. I dag vet pasienten mer om sin sykdom enn tidligere. Det bør legen respektere.
Kan ikke anbefales.

blir ikke tatt på alvor

Ja han er lyttende, men det er det. Føler meg ikke helt tatt på alvor. Hatt han som lege i 3 år, aldri tatt hjerte el blodtrykk noe som jeg trodde var obligatorisk.

Veldig bra

Faglig god, undersøkende, lyttende og opptatt av sin pasient. Og jeg har hatt noen helse utfordringer på reisen sammen med denne legen. Og han gir klare meldinger.

Han er faglig trygg og dyktig, nøye, omsorgsfull og følger godt opp

Han er faglig dyktig, trygg i sin legerolle, empatisk og omsorgsfull. Han tar raskt kontakt om man sender ham en mail og følger godt opp. Han inngir stor tillit.

Hyggelig og flink lege.

Veldig fornøyd med min fastlege. Han lytter, han ser ikke bare på sin data maskin. Effektiv, hyggelig, interessert.

Meget positiv, trygg, lege.

Foklarer alt godt - betryggende for en som et helt liv har vært heldig med helsen - og derfor ikke har noen kunnskaper om sykdom og kropp. Også positivt at han er så punktlig.

Veldig bra

Tilgjengelig og flink, grei å forholde seg til. Lytter og bryr seg om det man har å si. ............

Meget fornøyd med Landmark

Landmark har vært min fastlege gjennom to svangerskap og for mine to barn, og jeg er svært fornøyd. Vi har følt oss trygge og ivaretatt, og han fremstår som en meget kompetent lege. Det er en stor fordel at legesenteret har legevakttjeneste for akuttimer, den fungerer svært bra.

Jeg må nå bytte fastlege pga flytting, men gjør det ikke med lett hjerte.

Veldig fornøyd over flere år!

Dr. Landmark gjør alltid en omhyggelig vurdering av symptomer, og er veldig løsningsorientert. Han lytter, han er våken og interessert. Absolutt profesjonell og effektiv. Har fått hjelp av han som har endret min tilværelse fra vanskelig til fin og normal.
Han er tillitsfull og meget nøyaktig.

Veldig fornøyd

Den mest effektive legen jeg har vært borti.

Jeg ble stående i kø og kom 15 min for sent. Ga beskjed i skranken jeg var sent ute og fikk beskjed at jeg da kun fikk 3-4 minutter. På de minuttene fikk vi tatt ting min tidligere lege ikke hadde rukket på en dobbeltime. Ble henvist rett til lab`en, de ropte meg opp før jeg rakk å gå dit, videre på EKG åpnet døren og ropte meg opp i det jeg gikk ut av lab`en. Mulig uvanlig heldig, men likevel en effektivitet mitt gamle legesenter ikke hadde greid med dobbel bemanning og tomt kontor.

Topp karakter både av lege og legekontor (Din Lege AS). Også pluss for timebestilling pr SMS og selvbetjent betalingsterminal.

Veldig bra!

Utrolig sympatisk og tar tak i ting.
Rett på sak og gode råd.

Suveren fastlege

Dyktig, interessert og effektiv. Rett på sak, i en hyggelig tone.
Ulempen med dette legesenteret er tilgjengeligheten. De tar ikke telefonen og kommer man får en gangs skyld igjennom er det åpenbart at pasienter er hår i suppa for resepsjonsdamene.

Flott lege på alle mulige måter

Behagelig, hyggelig og lyttende, akkurat slik en fastlege skal være. Er ikke ofte hos fastlegen min, men har konsekvent vært fornøyd de gangene jeg har måttet ta turen dit.

Dyktig og imøtekommende

En dyktig og imøtekommende fastlege. Har hatt mange gjennom årene og opplever dr. Landmark som den beste. Vennlig, lyttende og profesjonell. Tiltalende lokaler og dyktige sykepleiere. Svært lite ventetid hos "Din Lege". Bekvemt med parkeringen utenfor og apotek i samme bygning.

Den beste legen ever!

Landmark er en lege som kan faget sitt, og som tør å si i fra! God service og lite bryåkratisk. Flink til å lytte