Niels Erik Landmark

Din Lege AS

1990

8 av 2000

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Dyktig lege

Dyktig lege som inngir tillit. Lytter, sier sin mening og setter igang nødvendige tiltak. Har evne til å skille det vesentlige fra det uvesentlige

Irritabel, utålmodig, og nedlatende

Jeg opplevde denne legen som irritabel, utålmodig, og nedlatende. Følte ikke at han gav meg tid til å forklare bakgrunnen for problemet mitt, men at han heller ville 'kjøre på' så fort som mulig. Han uttalte seg skråsikkert om hva løsningen ville være, og ombestemte seg raskt til å si at dette er noe jeg må leve med. For å si noe positivt så var han veldig punktlig og tilgjengelig.

Hyggelig og kunnskapsrik

Hyggelig og kunnskapsrik lege.
Veldig greit at det er laboratorium og legevakt der også.
God service på hele legesenteret.

Mestrer alle rollene som lege utmerket!

Landmark er en særdeles god fastlege. Jeg har hatt langvarige helseutfordringer som det har vært vanskelig å diagnostisere, og han har vært tålmodig med meg, forstått mitt behov for oppfølging og å diskutere nye tilnærminger, hjulpet meg å forstå helsevesenet og samtidig også pushet meg til å ta gode valg for min helses del. Han virker virkelig, oppriktig interessert i pasienten, samtidig som han er meget profesjonell. Helt topp lege! Og legevakten hos Din lege fungerer utmerket!

Arrogant!!!

Arrogant, hørte ikke etter, følte nesten at han gjorde narr av meg og ble ikke trodd, heldigvis fikk jeg hjelp av en annen lege noen dager seinere,fikk hjelp med plagene slik at jeg kom meg raskt tilbake på jobb. Aldri mer, frarådes!!!