Niels Erik Landmark

Din Lege AS
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Mestrer alle rollene som lege utmerket!

Landmark er en særdeles god fastlege. Jeg har hatt langvarige helseutfordringer som det har vært vanskelig å diagnostisere, og han har vært tålmodig med meg, forstått mitt behov for oppfølging og å diskutere nye tilnærminger, hjulpet meg å forstå helsevesenet og samtidig også pushet meg til å ta gode valg for min helses del. Han virker virkelig, oppriktig interessert i pasienten, samtidig som han er meget profesjonell. Helt topp lege! Og legevakten hos Din lege fungerer utmerket!

Arrogant!!!

Arrogant, hørte ikke etter, følte nesten at han gjorde narr av meg og ble ikke trodd, heldigvis fikk jeg hjelp av en annen lege noen dager seinere,fikk hjelp med plagene slik at jeg kom meg raskt tilbake på jobb. Aldri mer, frarådes!!!

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Dr. Landmark. Går raskt å få time, og han svarer bra på alle spørsmål. Hyggelig fyr i tillegg. Skjønner meg ikke på kritikken nedenfor, har aldri hatt problem de siste fem årene jeg har gått til ham.

Frarådes!

Jeg har hatt ett møte med denne legen. Det blir ikke fler. Jeg hadde rollen som ledsager og nærmeste pårørende i forbindelse med konsultasjonen. Under konsultasjonen nektet legen meg å snakke! Dette er en lege som ikke legger skjul på at han har et markeringsbehov som er langt over snittet. Jeg opplevde ham som arrogant og nedlatende. Jeg fikk faktisk litt medlidenhet med ham ...

Misfornøyd

Har hatt han som lege i 3 år, og har hatt noen helseproblemer i løpet av disse årene. Virker ikke som om han lytter til deg eller tar det du sier på alvor. Viser heller ingen sympati. Anbefales ikke.