Niels Erik Landmark

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Arrogant!!!

Arrogant, hørte ikke etter, følte nesten at han gjorde narr av meg og ble ikke trodd, heldigvis fikk jeg hjelp av en annen lege noen dager seinere,fikk hjelp med plagene slik at jeg kom meg raskt tilbake på jobb. Aldri mer, frarådes!!!

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Dr. Landmark. Går raskt å få time, og han svarer bra på alle spørsmål. Hyggelig fyr i tillegg. Skjønner meg ikke på kritikken nedenfor, har aldri hatt problem de siste fem årene jeg har gått til ham.

Frarådes!

Jeg har hatt ett møte med denne legen. Det blir ikke fler. Jeg hadde rollen som ledsager og nærmeste pårørende i forbindelse med konsultasjonen. Under konsultasjonen nektet legen meg å snakke! Dette er en lege som ikke legger skjul på at han har et markeringsbehov som er langt over snittet. Jeg opplevde ham som arrogant og nedlatende. Jeg fikk faktisk litt medlidenhet med ham ...

Misfornøyd

Har hatt han som lege i 3 år, og har hatt noen helseproblemer i løpet av disse årene. Virker ikke som om han lytter til deg eller tar det du sier på alvor. Viser heller ingen sympati. Anbefales ikke.

Lite kommunikativ

Han lytter ikke til pasienten, snarere kjører sitt eget løp. I dag vet pasienten mer om sin sykdom enn tidligere. Det bør legen respektere.
Kan ikke anbefales.