Niels Erik Landmark

Autorisasjon (1990)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Den beste legen jeg har hatt

En kunnskapsrikt, pliktoppfyllende og meget seriøs fastlege. Han har vært min fastlege i noen tiår. Landmark har alltid fulgt opp.

Besserwizzer som mangler kompetanse

Landmark er etter min erfaring best egnet til enkle standard oppgaver.

Da jeg fikk Landmark som fastlege opplevde jeg han som effektiv og handlingskraftig. Dessverre har han tapt seg veldig. Nå fremstår han som en besserwizzer uten tilstrekkelig kunnskap. Bytter fastlege etter en meget ubehagelig episode hvor han åpenbart tok feil, men ikke innrømmer dette. Jeg ble behandlet veldig dårlig og har hverken fått en unnskyldning fra han eller legesenteret.

Innser at jeg burde ha byttet for lenge siden etter å ha møtt en fastlege med oppdatert kunnskap og et legesenter med moderne digitale løsninger.

Trygg og meget kunnskapsrik!

Dr Landmark er meget medisinsk faglig dyktig og profesjonell! Han er en lege som inngir stor tillit, har integritet og gjør at pasienten føler seg trygg og i ivaretatt! Svarer og følger opp henvendelser så raskt han kan, og er på alle måter en forbilledlig fastlege! Jeg har vært pasient gjennom flere ti år og er så takknemlig for å ha en flink og trygg fastlege når også alvorlig sykdom plutselig kan ramme en! Din Lege har også en flott stab av ansatte i resepsjon, på laboratoriet og når man ringer! Må være verdens beste fastlege kontor!

Dyktig lege og veldrevet legekontor

Jeg har hatt Landmark som lege i mange år, og har satt stor pris på det. Dyktig lege, og jeg har følt meg godt ivaretatt som pasient. Lett å få time på relativt kort varsel ved behov. Veldrevet stort legekontor, med stor stab, eget laboratorium, velfungerende legevaktordning og topp service i alle ledd. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig betryggende å ha Landmark som fastlege. Tar seg alltid god tid og er nøye. Gjør grundige undersøkelser og lytter godt etter