Thor Helge Langsholdt

70 av 1950

Thor Helge Langsholdt er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Veldig flink lege

Var min fastlege i tre år. Utrolig omtenksom, dyktig og hyggelig. Han tar seg tid, det er det ikke mange som gjør lenger føler jeg.

Fantastisk lege

Langsholdt er imøtekommende, oppmerksom og er en av de få legene jeg har møtt som faktisk tar symptomer på alvor. For første gang i mitt liv slapp jeg å krangle meg til prøver når jeg visste at noe var galt!

En av de beste fastlegene jeg har hatt

Langsholdt er absolutt en av de beste fastlegene jeg har hatt. Han tar seg tid til å snakke og man føler man blir tatt på alvor. I tillegg har han en drop-in ordning på slutten av dagen, som gjør han lett tilgjengelig. Har heller ikke hatt noen problemer med å få en avtalt time innen rimelighetens tid. Etter mye frem og tilbake med fastleger i trondheim som ikke tar seg til og skriver ut unødvendig mye resepter er det fint med noen som prøver å komme til bunns i pasientens problemer heller å bare medisinere symptomene.

Legen som har svarene og løsningene

meget sympatisk og faglig dyktig lege. Lang erfaring.

fantastisk lege

Har byttet lege mange ganger da ingen av de fire tidligere legene mine har vært til noe hjelp. Da jeg byttet til Langsholdt ble jeg forstått og han tok alle undersøkelser som måtte til for å komme til bunns med sykdommen min.

Etter over syv år med leger som har avfeid problemene mine som bagateller er jeg nå 100% frisk og det er 100% Langsholdt til fortjeneste.

Takk til mannen som har reddet hverdagen og livet mitt.