Nadim Latif

Lyttende!
Hjelpende!
Søkende!
Tusen takk!
Unner alle en slik lege!

Samvittighetsfull lege med gode rutiner.

Latif tar seg tid til å høre på deg, selv når han har dårlig tid. Han er lett å kommunisere med og tilpasser seg godt dine behov som pasient. Svært fornøyd med denne legen på veldig mange måter.

Anbefaler allikevel en forbedring av kontorets kapasitet, ettersom det kan ta i overkant av 30 dager å få en time på sommertid, 1-2 uker om vinteren, og ventetid noen ganger opptil 3-4 timer dersom man vil prøve uten timebestilling i forveien.

Høy standard

Jeg er en mann på snart 40, gift og har to småbarn på tre og seks. En kort beskrivelse av legen Latif må være denne: han lar ingen stein være usnudd. Hele familien har han som fastlege, barna helt siden de ble født. Vi har med andre ord gått gjennom hele spekteret av barnesykdommer og Latif har ALLTID vært ekstremt dyktig og grundig.

En lege som IKKE bryr seg!

Veldig langt vente tid på kontoret så fant jeg ut at 5 andre har fått time på samme tidspunkt. Måtte vente 45 min lengere enn jeg skulle.

Når jeg endelig kommet inn brukte han 3 min (hvor han ikke hørte på hva jeg sa engang) og sa at han har ikke tid til å høre noe mer.

Verste jeg har vært bort i!!

En god lege

En dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Han ser helheten og stiller riktige spørsmål. Jeg er sikker på at jeg blir godt ivaretatt av min fastlege.