Tore Lenngren

Autorisasjon (1981)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tore Lenngren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tore Lenngren

Fantastisk grundig og kunnskapsrik

Tore Lenngren er et absolutt funn. Etter 25 år med Tore som fastlege er jeg overbevist om at jeg har ham å takke for store deler av den livskvaliteten jeg opplever. Ortopedi, fordøyelse, blodtrykk, mental helse - listen over ting han har holdt tak i er lang, og vi gruer oss til han pensjonerer seg.

Verdens beste lege

For et menneske!

Alltid forsinket, men alltid tid til å hjelpe med det jeg har trengt hjelp til.

Lav kompetanse på kvinnehelse

Jeg opplever at Lenngren er en lege mange er fornøyde med, og han er svært hyggelig, men min opplevelse er at han har noe lav kompetanse på problemer som spesielt rammer unge kvinner. Selv har jeg opplevd det som ukomfortabelt å komme med intime problemer som handler om kvinnekroppen, seksuell helse og psykiske problemer, hvor han verken har tatt problemene på alvor eller kommet med løsninger. I et par tilfeller har han sagt ting som har gjort meg ukomfortabel, blant annet en kommentar om hvordan jeg ser ut som var helt unødvendig.

Jeg hadde Lenngren i 10 år, og han var konsekvent en halvtime til to timer sen, og har ganske lang ventetid for å få legetime.

Om du er ung kvinne og vurderer Lenngren, ville jeg undersøkt andre leger først.

Beste legen jeg har møtt!

Tore Lenngren tar seg god tid til alle pasienter, er grundig og faglig dyktig. Gir mye av seg selv i jobben! En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Rett og slett et fantastisk trivelig menneske.
Eneste ulempen, er at det er mange som opplever han som veldig trivelig selskap, og dermed blir det ofte litt ventetid.
For min egen del, håper jeg at han aldri pensjonerer seg, men unner han alt vell! Takk for god behandling!
mvh

Han er alltid blid og forståelsesfull.

Han er veldig flink til å lytte. Tar deg på alvor samme hva det er. Kunnskapsrik. Jeg har nå hatt han som fastlege i 30 år. Så han føler jeg meg trygg på. Kunne kanskje ha vært litt bedre på å disponere tiden. Men det er opp til han.