Tore Lenngren

Autorisasjon (1981)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tore Lenngren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tore Lenngren

Rolig trygg kunnskapsrik

Har alltid god tid, føler en trygghet og bryr seg, oppriktig og ærlig, familien har brukt han i mange år, mormor, mor, far, bror, svigerinne, mann, mine to barn. Får alltid den hjelpen jeg trenger og hjelper meg/familien med gode løsninger.
Er alltid forsinket så legge inn en time på dagen uten pasienter.
Han er så dyktig så jeg venter gjerne......

Beste legen!

Jeg har hatt ham som fastlege siden han startet opp, og jeg har alltid vært begeistret. Han lytter og han hjelper. Han er alltid i godt humør.
Det er litt ventetid for å komme inn til ham, noe som avspeiler at han vil gjøre seg ordentlig ferdig med pasienten før han roper inn nestemann. Men sentralbordet (det er et legesenter) kunne med fordel vært kjappere med å ta telefonen.

Jeg er så fornøyd med dr. Tore Lenngren at jeg har bestemt meg for at vi skal være omgangsvenner når han er gått av med pensjon! :D
Nå står riktignok ikke det bare på meg.

Fantastisk lege

Jeg savner Tore! måtte bytte grunnet flytting og jeg er redd jeg aldri finner en verdig erstatter. Tar seg alltid tid, noe som igjen resulterer i litt ekstra venting, men det er verdt ventetiden. Meget dyktig, grundig, selv de kjipeste emner kan en snakke om og han har alltid et glimt i øye.
Hadde han fast i nesten 10 år, fått god hjelp. Veldig hyggelig legesenter totalt sett.

God lege

En god og forståelsesfull lege. Ingenting å klage på annet enn ventetider opp mot 30 min, men vist et problem på helle tåsensenteret

Hyggelig og omsorgsfull lege

Tore Lenngren er en fin lege å gå til. Man blir alltid ferdig med det man har på hjertet.
Hos andre må man bestille ny time på vei ut av legekontoret, fordi tiden er så knapp.

Det er lang ventetid, som kan være litt dumt. At han stort sett er forsinket er vel noe vi kunder/pasienter er OK med, siden vi blir godt ivaretatt.