Lene Gjelseth Dalbak

Autorisasjon (1989)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Lene Gjelseth Dalbak er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Lene Gjelseth Dalbak

Nedlatende

Lene Dalbak er en lege med for mange pasienter. Etter mange år har jeg et dårlig inntrykk av henne, og spesielt etter dårlig oppfølging når jeg ble alvorlig syk. Hun virker ikke så oppdatert. Hun er dårlig til å lytte og opptrer ufint, uproft og nedlatende. Viser tydelig når hun misliker noen. Gir deg dårlig samvittighet når hun er forsinket - noe hun alltid er.

Gjør deg selv en tjeneste og styr unna!

Lene Dalbak er en lege med mange pasienter.
Som pasient etter mange år har jeg et dårlig inntrykk av henne. Dalbak virker ikke så oppdatert i sitt felt og er enten dårlig til å lytte eller dårlig på å svare. Jeg har opplevd å få korte svar som ikke er konkrete og aldri en løsning på problemet. Det virker som at penger er viktigere for henne enn pasienter.

Lege med respekt og verdighet!

En sann velsignelse for pårørende til min godt voksne mor! Hun følger opp med nødvendig oppfølging til enhver tid. Så godt og beroligende som pårørende å se min mor blir ivaretatt med slik respekt og verdighet på sine eldre år. Tusen takk, Lene♥️♥️♥️

Trygg og kunnskapsrik

Omsorgsfull. God til å se helhet og smarte løsninger.
Velvillig og profesjonell. Positiv og rask til å gi tilbakemelding på e-portal.

2 måneders ventetid, men kjempeflink vikar.

Jeg valgte å stå på venteliste hos denne legen pga gode ratinger. Dessverre har jeg på over 4 år aldri møtt eller fått time hos henne, da hun har to måneders venteliste.
Heldigvis har hun en helt super vikar i Trine Livik Haugen, derfor kommer jeg ikke til å bytte så lenge hun jobber der. Trine Livik Haugen får jeg ikke opp på søk her, men jeg gir henne terningkast fem.