Lene Gjelseth Dalbak

C J Hansens vei 3A 2007 Kjeller
Lene Gjelseth Dalbak er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Lene Gjelseth Dalbak

En lege som bryr seg

Hun har lite tilgjengelige timer, men når man først har time tar hun seg god tid og bryr seg. En flink lege som lytter til pasienten.

Vært min fastlege i 25 år

Veldig tilstede under konsultasjon, henviser videre ved behov. Lytter til pasienten. Besvarer Mail raskt. Jeg er veldig fornøyd.

Tar seg tid til sine pasienter

Lene har alltid tatt seg tid til meg og hatt tro på meg hele veien. Hu har vært en god støtte. Da jeg personlig sliter med diffuse plager har det kommet til et punkt hvor hun ikke lenger vet hvor hun skal sende meg, men har følt meg veldig godt tatt vare på. Grunnen til at jeg bytter er rett og slett fordi jeg har flyttet og hun har tatt et år permisjon. De har hele veien vært veldig hyggelige på kontoret der hun holder til. Jeg får nesten uten unntak blåmerker ved blodprøver, men min første smertefrie blodprøve opplevde jeg her, også en grunn til at jeg virkelig ikke vil bytte legekontor. Det må påpekes at hvis du har dårlig tid så er ikke dette legen for deg, er som oftest minst 20 minutter forsinket fordi hun tar seg tid til pasientene. Det hender det tar en del tid før de svarer på telefon helt etter når du ringer (men sist gang tok det bare 10 sekunder), men til gjengjeld har de e-portal så man kan bestille på nett. Haste timer får man fortløpende hvis det trengs, men kan være lenge å vente på vanlige timer. Satte som oftest opp neste når jeg var hos legen hvis det skulle oppfølging til i løpet av de neste 2-4 månedene.

Doktor Dalbakk er enestående !!!

Jeg har stor tiltro til min fastlege som jeg har hatt siden 2006. Har i noen perioder vært ofte innom hennes kontor og bestandig blitt tatt imot på en profesjonell måte. Hun er veldig dyktig, medfølende og lar deg få den tiden du trenger når ting ikke "går på skinner"
Jada ...hun ofte forsinket, men da tenker jeg at i dag er det noen andre som trenger mer enn 10-15 minutter.
Kan sende henne en E-konsultasjon sent på kvelden og hun har svart meg tidlig neste morgen - helt fantastisk syns jeg.
Håper jeg kan fortsett å ha henne som fastlege i mange år fremover.

Veldig behagelig lege

Jeg er veldig fornøyd etter at jeg byttet lege til Gjelseth Dalbak.Hun ser meg inn i øynene og hører på det jeg har å si. Hun tar meg på alvor og sender henvisning videre når det er behov for det. Hvis jeg sitter igjen med spørsmål, er det enkelt å komme i kontakt med henne.