Lene Gjelseth Dalbak

Tlf: 64 84 69 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lene Gjelseth Dalbak er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Lene Gjelseth Dalbak

profesjonelt.

Lene Gjelseth Dalbak har vært min fastlege i mange år,riktig nok noen avbrudd med vikarer,men hun er den perfekte legen på alle måter. Bedre fastlege er det nok ikke mulig å få,vet om flere som ønsker seg denne legen, men det er ikke lett å få plass. Jeg takker for omsorgsfull,god behandling gjennom mange år og håper dette varer livet ut.

En lege som ser deg og bryr seg.

Jeg er så heldig å ha Lene som fastlege. En lege som virkelig bryr seg om deg som pasient. Hun går i dybden og henviser videre ved behov. Tar nøye tester og følger opp. Fantastisk lege. Det eneste å utsette er at det tar lang tid å få time.

En lege som bryr seg

Hun har lite tilgjengelige timer, men når man først har time tar hun seg god tid og bryr seg. En flink lege som lytter til pasienten.

Vært min fastlege i 25 år

Veldig tilstede under konsultasjon, henviser videre ved behov. Lytter til pasienten. Besvarer Mail raskt. Jeg er veldig fornøyd.

Tar seg tid til sine pasienter

Lene har alltid tatt seg tid til meg og hatt tro på meg hele veien. Hu har vært en god støtte. Da jeg personlig sliter med diffuse plager har det kommet til et punkt hvor hun ikke lenger vet hvor hun skal sende meg, men har følt meg veldig godt tatt vare på. Grunnen til at jeg bytter er rett og slett fordi jeg har flyttet og hun har tatt et år permisjon. De har hele veien vært veldig hyggelige på kontoret der hun holder til. Jeg får nesten uten unntak blåmerker ved blodprøver, men min første smertefrie blodprøve opplevde jeg her, også en grunn til at jeg virkelig ikke vil bytte legekontor. Det må påpekes at hvis du har dårlig tid så er ikke dette legen for deg, er som oftest minst 20 minutter forsinket fordi hun tar seg tid til pasientene. Det hender det tar en del tid før de svarer på telefon helt etter når du ringer (men sist gang tok det bare 10 sekunder), men til gjengjeld har de e-portal så man kan bestille på nett. Haste timer får man fortløpende hvis det trengs, men kan være lenge å vente på vanlige timer. Satte som oftest opp neste når jeg var hos legen hvis det skulle oppfølging til i løpet av de neste 2-4 månedene.

Doktor Dalbakk er enestående !!!

Jeg har stor tiltro til min fastlege som jeg har hatt siden 2006. Har i noen perioder vært ofte innom hennes kontor og bestandig blitt tatt imot på en profesjonell måte. Hun er veldig dyktig, medfølende og lar deg få den tiden du trenger når ting ikke "går på skinner"
Jada ...hun ofte forsinket, men da tenker jeg at i dag er det noen andre som trenger mer enn 10-15 minutter.
Kan sende henne en E-konsultasjon sent på kvelden og hun har svart meg tidlig neste morgen - helt fantastisk syns jeg.
Håper jeg kan fortsett å ha henne som fastlege i mange år fremover.

Veldig behagelig lege

Jeg er veldig fornøyd etter at jeg byttet lege til Gjelseth Dalbak.Hun ser meg inn i øynene og hører på det jeg har å si. Hun tar meg på alvor og sender henvisning videre når det er behov for det. Hvis jeg sitter igjen med spørsmål, er det enkelt å komme i kontakt med henne.

Dyktig og engasjert fastlege

Hun tar seg tid til hver enkelt. Hun tar både barn og voksne på alvor. Faglig dyktig. Henviser videre ved behov, følger godt opp også etter spesialistutredninger. Lett å kommunisere med via epost utenom vanlige legetimer.

Dyktig fastlege

Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg har alltid følt meg godt ivaretatt. Grundig, tar seg god tid og flink til å lytte. Hun involverer seg på en profesjonell måte, og framstår som faglig trygg og solid. Det stemmer at hun alltid er veldig forsinket, men det lever jeg godt med. Flott å kunne bestille time på Internett.

ambivalent...

jeg har hatt henne som fastlege i alle år. Hun er en dyktig lege som tar seg tid til hver enkelt pasient, noe som også fører til at hun ALLTID er veldig forsinket, ofte opp til en time.

Hun tar også pasienten på alvor, men hun kan fort blande kortene litt og bli litt for personlig. Noe som ikke nødvendigvis er helt på topp, når hele familien står på lista hennes...

Alt i alt en hyggelig dame, men jeg er ikke helt sikker på hvor mye det veier opp for bla konstante forsinkelser. Det er også ganske vanskelig å få time hos henne, med mindre det er akutt, og så jobber hun ikke full uke.

Fantastisk fastlege

En fastlege der man føler seg i trygge hender, der man blir sett og hørt, tatt på alvor. En fastlege som er genuint opptatt av pasientenes ve og vel. En fastlege, et medmenneske, med omsorg og viten. En fastlege som bruker tid. Det gjør at hun alltid er forsinket,men det får man heller tåle.

Den beste legen man kan få.

Tar seg god tid og er en god lytter. Føler at en blir tatt på alvor når man er der, og blir fulgt opp deretter.

Flott menneske

Lar meg få den tiden jeg trenger, tar meg på alvor, henviser videre ved den minste tvil. Trygg og vennlig. Medmenneske.