Lene Gjelseth Dalbak

Lillestrøm Legesenter

1989

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Lene Gjelseth Dalbak er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Lene Gjelseth Dalbak

Super fastlege

Tar seg god tid, har mye kunnskap minus er ventetid. Hun er grundig og dyktig. Har full tillit til henne. Lytter og er helt tilstede for deg

profesjonelt.

Lene Gjelseth Dalbak har vært min fastlege i mange år,riktig nok noen avbrudd med vikarer,men hun er den perfekte legen på alle måter. Bedre fastlege er det nok ikke mulig å få,vet om flere som ønsker seg denne legen, men det er ikke lett å få plass. Jeg takker for omsorgsfull,god behandling gjennom mange år og håper dette varer livet ut.

En lege som ser deg og bryr seg.

Jeg er så heldig å ha Lene som fastlege. En lege som virkelig bryr seg om deg som pasient. Hun går i dybden og henviser videre ved behov. Tar nøye tester og følger opp. Fantastisk lege. Det eneste å utsette er at det tar lang tid å få time.

En lege som bryr seg

Hun har lite tilgjengelige timer, men når man først har time tar hun seg god tid og bryr seg. En flink lege som lytter til pasienten.

Vært min fastlege i 25 år

Veldig tilstede under konsultasjon, henviser videre ved behov. Lytter til pasienten. Besvarer Mail raskt. Jeg er veldig fornøyd.