Lene Gjelseth Dalbak

Autorisasjon (1989)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Lene Gjelseth Dalbak er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Lene Gjelseth Dalbak

Dyktig fastlege

Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg har alltid følt meg godt ivaretatt. Grundig, tar seg god tid og flink til å lytte. Hun involverer seg på en profesjonell måte, og framstår som faglig trygg og solid. Det stemmer at hun alltid er veldig forsinket, men det lever jeg godt med. Flott å kunne bestille time på Internett.

ambivalent...

jeg har hatt henne som fastlege i alle år. Hun er en dyktig lege som tar seg tid til hver enkelt pasient, noe som også fører til at hun ALLTID er veldig forsinket, ofte opp til en time.

Hun tar også pasienten på alvor, men hun kan fort blande kortene litt og bli litt for personlig. Noe som ikke nødvendigvis er helt på topp, når hele familien står på lista hennes...

Alt i alt en hyggelig dame, men jeg er ikke helt sikker på hvor mye det veier opp for bla konstante forsinkelser. Det er også ganske vanskelig å få time hos henne, med mindre det er akutt, og så jobber hun ikke full uke.

Fantastisk fastlege

En fastlege der man føler seg i trygge hender, der man blir sett og hørt, tatt på alvor. En fastlege som er genuint opptatt av pasientenes ve og vel. En fastlege, et medmenneske, med omsorg og viten. En fastlege som bruker tid. Det gjør at hun alltid er forsinket,men det får man heller tåle.

Den beste legen man kan få.

Tar seg god tid og er en god lytter. Føler at en blir tatt på alvor når man er der, og blir fulgt opp deretter.

Flott menneske

Lar meg få den tiden jeg trenger, tar meg på alvor, henviser videre ved den minste tvil. Trygg og vennlig. Medmenneske.