Daniella Lotfi

Autorisasjon (2002)

Ingen på venteliste

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Engervannsveien 31 1337 Sandvika
Daniella Lotfi er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Fremstår stresset og uinteressert

Jeg har kun hatt Daniella som fastlege et års tid, men har vært hos henne relativt ofte på grunn av et trøblete svangerskap. Hun er blid og imøtekommende men hun kjenner meg ikke igjen fra gang til gang og blir like overrasket hver gang jeg forteller om mine svangerskapsrelaterte plager. Hun fremstår stresset og uinteressert og skriver sykemelding før jeg har rukket å forklare situasjonen og forventer at jeg skal forlate kontoret så fort jeg har sykemeldingen i hånda. Jeg tror aldri mine konsultasjoner har vart mer enn to minutter.

Ikke interessert

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Daniella er hyggelig, men virker ofte opptatt av å få deg ut av kontoret i stede for å finne ut hva som feiler deg. Er ofte rask med diagnosen, og noe uvillig til å henvise til spesialist. Hun er også ekstremt dårlig på oppfølging og videreformidlig av svar på diverse prøver og analyser. En lege som ikke lytter godt nok, og er litt distré. Kan til tider virke arrogant. Bytter nå.

Lite fornøyd

Har hatt Daniella som lege i 12 år. Var ikke mye hos henne men de gangene jeg var der virket hun veldig stresset og vil helst ikke ha meg der virket det som. Følger ikke opp og er veldig rask i konklusjonene sine. Kommer til å bytte nå.

Den beste legen som jeg har hatt

Snill ,smart ,klarer å finne den riktig medisin med en gang ,presis ,
Man kan stole på hennes vurdering ,aldri kommet tilbake til henne til samme sykdom

Fornøyd

Har vært ved dette legekontoret i nesten 20 år.. og Daniella har vært min fastlege i mange år alt. Hun har hjulpet til med alt jeg har hatt av problemer. Jeg har alltid fått hjelp eller henvisning videre til sykehus osv når det ligger utenfor hennes område. Selv om jeg nå bor ganske langt unna Oslo, vil jeg ikke bytte fastlege. Jeg føler at hun lytter og tar meg på alvor. Hun har til og med fått meg til å slutte å røyke! Jeg har bare positive opplevelser her, og anbefaler henne gjerne til andre.