Daniella Lotfi

Autorisasjon (2002)

Ingen på venteliste

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Engervannsveien 31 1337 Sandvika
Daniella Lotfi er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Daniella Lotfi

Bryr seg ikke

Får nesten alltid time på dagen, men Lotfi virker ikke interessert, og jeg er ute av rommet hennes på 2 minutter. Dette har skjedd flere ganger i år. Jeg kommer hjem fortumlet, og irritert over å bli behandlet slik. Hun er så rask i sine svar at jeg glemmer å medbringe viktig informasjon. Hun spør lite, og gir bare smertestillende og sykemelding. 9 av 10 ganger er det enten feil på resept eller datoer på sykemelding. Jeg bytter i dag. Hatt henne i 2 år.

Ikke lyttende

Har hatt henne som fastlege i ca 2 år. Er ikke storforbruker av legetjenester men oppsøkte lege i vinter da kroppen var fullstendig i ulage og var så stiv i alt av rygg, bein og armer at jeg klarte fint lite.
Eneste som ble tilbudt var voltaren og sykmelding, så sykmelding igjen til jeg selv måtte be om henvisning til MR etter en del uker. Så måtte jeg be om henvisning til fysioterapi. Da plagene bare var blitt værre utover våren ba jeg om at det ble tatt blodprøve, men det ble avfeid fordi det var tatt blodprøve av meg for noen måneder side. Det var i forbindelse med kontoll av stoffskiftet mitt og hadde lite med dette å gjøre. Arrogant og lite villig til å høre på meg som pasient. Jeg byttet desverre

Flott lege

Daniella var min fastlege da jeg bodde i Tromsø:Da jeg flyttet sørover og skulle velge lege i Oslo var valget ikke vanskelig da jeg så hun var fastlege her.Meget dyktig lege som tar seg tid til å lytte,og tar deg på alvor,og ikke minst har hun truffet på diagnosene meget raskt.

Dessverre lite fornøyd.

Jeg har hatt Lotfi som fastlege i nærmere seks år, etter å ha byttet fra UiO etter avsluttede studier. Hun fremstår som faglig dyktig på sine områder, men lite forståelsesfull ift. kronisk sykdom. Tidvis nedlatende og lite interessert i å hjelpe. Har opplevd god hjelp fra andre leger ved samme legesenter. Har byttet fastlege.

Absolutt ikke fornøyd

Har hatt Daniella som fastlege i over 5 år og har vært der totalt 4 ganger. Lang ventetid for og få time umulig og få akutttime. De gangene jeg har vært der har jeg hatt inntrykk av at hun helst vil bli fortest mulig ferdig. Ikke fått noen som helst hjelp eller oppfølging med kronisk sykdom. Mulig jeg har kommet på dårlige dager men de andre legene jeg har fått der når hun ikke har kunnet har faktisk vært mye bedre så jeg har byttet.