Signe Marie Rambøl Alme

Lillestrøm Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Signe Marie Rambøl Alme er en av 66 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Signe Marie Rambøl Alme

Fornøyd

Blir tatt imot på en ordentlig måte hver gang. Kaster ikke bort tida på småprat, men tar meg på alvor med et glimt i øyet. Lett å få kontakt via e-konsultasjon, bra å kunne bestille time på nett, både hastetime og vanlig konsultasjon. Lang ventetid på ordinær time er et minus. Lett tilgjengelig legesenter så lenge man er litt mobil, gratis parkering ved Skedsmohallen. Ikke så lett å oppnå kontakt med sekretærene, men de er hyggelige nok. Fint å kunne ta blodprøver der og slippe og reise på annet laboratorie.

Lyttende og oppmerksom, lite tilgjengelig

Lyttende og oppmerksom på timen, men kan virke noe preget av tidsnød, og at hun vil videre. Hun virker faglig kompetent og trygg, men kan gi inntrykk av at hun av praktiske årsaker, enten det er tid eller kompetanse, ikke gir oppmerksomhet til ting man ønsker å ta opp.
Helt håpløs å få time hos henne raskt, med mindre det er rundt tre uker fram i tid. Også umulig å få svar via netthenvendelse eller annen digital kommunikasjon.
Får inntrykk av at hun har altfor mye å gjøre, og dermed ikke får fulgt opp pasientene utenfor den tiden man er inne på kontoret.

Misfornøyd

Opplevde at hun ikke forstod meg og brydde seg. Virket som om hun sparte inn tid når jeg kom til time. Reiste seg før jeg var ferdig å snakke. Rotete. Skrev ofte ut feil medisiner på apoteket! Jeg måtte passe på henne. Fikk heldigvis bytta :)

Trygg og hjelpsom

Er imøtekommende, rolig og lytter. Får god hjelp hver gang. Følger opp der det trengs. Fint lokale, rent og praktisk.

Kun flink til å behandle fysiske skader

Etter 1 år med barseldepresjon og selvmordstanker kom jeg meg endelig til henne, og ble sent hjem med hodepinetabletter og beskjed om å sove mer. Ønsker du behandling utover skrubbsår og brukne ben, gå til et annet legekontor.