Signe Marie Rambøl Alme

Autorisasjon (2005)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Signe Marie Rambøl Alme er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Signe Marie Rambøl Alme

God lege men elendig legesenter

Dr Alme er veldig behagelig å snakke med,og tar seg tid til å lytte-og hun er flink til å forstå situasjoner/problemer/symptomer. hun er litt treg på å bestille prøver/henvise videre. Kommer ofte til vikarer eller andre på kontoret i stedet for henne. Vanligvis forsinkelser på legekontoret. Det er vanskelig å forholde seg til Lillestrøm legesenter-resepsjonistene er frekke og trege,og dessverre jobber de samme damene i laben. Utrolig lang ventetid på ledig timer og det nytter ikke ringe inn med mindre man syns ca 30 min tlfkø er hyggelig. Positive er at du kan booke time og fornye resepter på nettsiden.

Aldri tilgjengelig, flere uker vente tid å sinte resepsjonister

Vært hos Lillestrøm legesenter noen år, utrolig nokk har jeg kun møtt Signe i viktige møter med Nav. Som en lege vet jeg ikke om hun kan noen ting, hver gang jeg måtte til legen så fikk jeg vikarer å dem har gitt meg den dårligste servicen å behandling i mitt liv. Aldri vært så misfornøyd med noen ting som jeg er med Lillestrøm legesenter.

Flink lege

Veldig fornøyd, hun er en flink lege som tar seg tid og lytter til deg. Får ting gjort og hjelper deg med alt du måtte behøve.

Aldri tilgjengelig

Jeg har 3 barn under 9 år, og har derfor med jevne mellomrom hatt behov for å oppsøke fastlegen (feks ved øreverk som små barn får nesten hvert år). Har hatt henne som fastlege siden 2005 eller 2006, og har kun fått time hos henne EN gang på alle disse år. Når jeg har hatt behov for time har det kun vært vikar eller alternativet å vente på time hos Dr Alme i 6-8 uker...... Da jeg selv ble syk for noen år siden, var det kun vikaren til vikaren til Dr Alme som var tilgjengelig over en periode på flere måneder!

Hun er hyggelig og lytter

Men bruker for lang tid til å henvise videre, selv når det gjelder barn.
Dobbeltsjekk at hun faktisk har foretatt de undersøkelsene du forventer skulle tas.