Mons Kristian Løvfald

Autorisasjon (1993)

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Mons Kristian Løvfald er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mons Kristian Løvfald

Fantastisk og utrolig kunnskapsrik lege

Jeg har møtt mange leger, og jeg må virkelig si at Mons er helt klart den beste! Dette er på bakgrunn av ulike ting, han lytter, han ser deg, hører deg og ikke minst ivaretar deg! Ja, man må vente lenge. Kanskje 1-2 t noen ganger. Men når du en er der inne så har jeg alltid fått hjelpen jeg trenger. Det er INGEN andre leger som han. Tiden er kjip spesielt om man har planlagt noe, men det veier opp så mye mer. Jeg er super fornøyd, og har gått hos han i mange år nå! Takk, Mons!

Bra godt fornøyd føler meg sett og lyttet til

Føler meg sett og lyttet til. Gir gode henvisninger videre.
Tar seg gode tid til å lytte
Viser interesse
Blir tatt på alvor
Meget bra !
Godt fornøyd

Fantastisk lege

En skikkelig god "gammeldags" huslege. Alltid å fint å være hos Mons. Anbefales spesielt til alle som satser mer på kvaltet fremfor kvantitet.

Ikke noen positiv opplevelse

Kan ikke anbefale denne legen utfra min erfaring. Usedvanlig treg. 2 og en halv time over tiden. Du trenger ikke å ha god tid om du har time. Regn med noen timer med å stirre i veggen. Hoppet over folk i køen som hadde time. Meget rotete og uprofesjonelt opplegg. Sekretærer som påstår de ha sagt at man ikke trenger å komme når man har time da han vanligvis er treg. Merkeligste beskjeden jeg noen gang har fått på et legekontor.

Opplevde at han prøvde å finne måter å gjøre symptomene jeg hadde potensielt mindre alvorlig enn det de kan være. Det er ikke derfor man går til en lege. Man vil bli tatt alvorlig, men maste nok til at jeg fikk oppfølging et annet sted.

Ellers snakket han store deler av "timen" om noe helt annet enn det jeg kom for som jeg selv har uendelig mye mer kunnskap om da det er noe jeg har slitt med i årevis og brukt store deler av livet på å prøve å løse. Rimelig slitsomt selv om det kanskje var godt ment.

Velg en annen lege og ikke Bjerke legesenter generelt hvis det feiler deg noe potensielt alvorlig. Vil da anbefale en annen lege eller dessverre legevakten/113

Dårlig lytter, vil helst snakke selv.

Som regel 1,5 -2 timer forsinket. Holder nærmest foredrag, og man får ikke sagt så mye. Går dermed ut derfra og har glemt halvparten av det man kom for. Dedikert og ivrig, men i altfor stor grad eget prat om generell forskning, eller basert på erfaringer. Vil heller ikke avbrytes, så da glemmer man hva man skal si. Har en "ovenfra og ned" -holdning.
Henviser som oftest til det man spør om, men man får følelsen av å måtte overbevise ham om nødvendigheten, og han kan i altfor stor grad bagatellisere problemer man kommer med. Følelsen av å være hypokonder er ubehagelig. Har man ryggproblemer så blir det generalisert, som f.eks at det jo er ganske vanlig å ha det. Det må mye til for å bli henvist til MR, til tross for langvarige plager, og det kan være lurt å gjøre dette hos en annen behandler som har mulighet for å henvise. Det er slitsomt å være hos ham, fordi man føler seg ikke hundre prosent trodd på. Har man psykiske problemer av en eller annen grad, så brukes det ofte som forklaring på smerter i muskler og ledd.