Mons Kristian Løvfald

Trondheimsveien 275 0589 Oslo
Mons Kristian Løvfald er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mons Kristian Løvfald

Beste legen!

Han er virkelig en fantastisk og dedikert lege. Har alltid vært der for meg. Han fortjener all heder og ære for jobben han gjør, og personen han er. 1 million stjerner!

Viktig med trygghet!

Hei!
Løvfald er en lege hvor du føler deg ivaretatt. Han følger virkelig opp med prøvesvar og medisiner. Bruker konsultasjonen til å lytte og forklare hva som er best for meg

Meget tillitsvekkende og dyktig

Dr. Løvfald er veldig dyktig til å formidle kunnskap på en måte som er forståelig for en lekmann. Han er flink til å lytte, og det virker som han virkelig tar hensyn til det menneskelige aspektet, samtidig som han holder seg til det evidensbaserte. I tillegg virker han å være passelig restriktiv med henvisninger og resepter der han som fagperson mener risikoen er ubetydelig. Han forklarer deg heller hvorfor risikoen er ubetydelig, hvilket er langt mer betryggende enn å bli sendt til alskens unødvendige undersøkelser for å utelukke alt mellom himmel og jord. Det eneste, som andre også har påpekt, er at han er kronisk forsinket. Dette er en konsekvens av at han lar pasientens behov styre konsultasjonens lengde, ikke klokka. I utgangspunktet er det en god ting, men når det ikke hensyntas i bookingen kan det bli smått irriterende for vedkommende som blir sittende en time ekstra og vel så det på venterommet. Det er i hvert fall ikke vits i å møte opp tidligere enn akkurat på avtalt klokkeslett med mindre du er første pasient for dagen.

Omsorgsfull lege

Han er den beste legen jeg noen gang har hatt. han er omsorgsfull og tar seg tid il pasienetene sine. selv om vente tiden er litt forlangt men det er verdt hvert eneste sekund å vente på å få behnadling hos han. Ved en feil jeg kom ut av hans system og måtte til en annen fastlege men ville gjerne tilbake til han. Ventet lenge til det blir ledige plasser men tilslutt fikk jeg det. Hele familien går hos han og alle er fornøyde. Føler meg trygg hos han.

Flink, interressert og et godt medmenneske

Det er ikke ofte jeg må til legen, men de gangene jeg har vært hos Løvfald skjønner han fort hva som feiler og har full kontroll på hva som må gjøres. Han virker genuint interessert i faget sitt, og henviser til artikler i en av de mange blader og bøker han har stående - eller leter opp en artikkel på pc'en. Humor har han også, og et blidt vesen som gjør deg i godt humør. Litt ventetid før jeg kommer inn gjør meg ingenting når jeg vet jeg får den beste hjelp! Har flyttet til andre siden av byen, men skal ikke vurdere å bytte til en annen lege før jeg eventuelt må flytte til Svalbard. Anbefales :)