Marko Radosav Milanovic

240 av 1900

Marko Radosav Milanovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

ikke pra

dårlig lege ikke respekt pasienter Dr. Laerai pasientforhold og taler høyt og respekterer ikke pasienten og går langt utover pasienten og kritiserer pasienten mye.ikke ta hensyn.

veldig flink lege

veldig flink lege.har, får veldig god hjelp når jeg er hos han. Lyter og er med hele tiden. anbefales på det starkeste

Utilgjengelig

Nytter ikke å ha en fastlege du ikke får tak i, og må ved flere anledninger ty til legevakta istedenfor. Synes også ting går litt fort i svingene, og jeg stolte ikke på han til slutt. Byttet lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Veldig flink lege, som tar deg på alvor og hjelper deg med engang. Kan bestille time, og allerede dagen etter eller et par dager etter får jeg time.

Er tilgjengelig og bryr seg om deg

Jeg har benyttet Marko som fastlege siden 2011 og har kun positive erfaringer med han. Det er både raskt og enkelt å få time, og jeg har som regel fått time samme dag eller neste dag. Han har en ganske mild personlighet og viser at han husker deg og er opptatt av hvordan du har det. Han lytter til deg og tar dine bekymringer på alvor. I tilfeller hvor jeg kun trenger å få fornyet en resept trenger jeg ofte bare å ta en telefon, så er resepten fornyet i løpet av dagen uten at jeg trenger å gå til legen.