Marko Radosav Milanovic

240 av 1900

Marko Radosav Milanovic er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Beste legen jeg hatt

Marko er den beste legen jeg hatt. Han liker rak-på-sak kommunikasjon og ingen bullshit. Gå til han og si direkt som det er så hjelper han deg med problemet ditt. Han er erlig og rask. Hade lege vård vart privatisert då hadde jeg betalt får å få en lege som Marko Radosav Milanovic

Ubehagelig legetime

Milanovic er en dårlig lege. Han lytter ikke hva som feiler man. Han lar man ikke forklare, siden timen har gått over før 5 minnuter.

Veldig hyggelig, men gjorde ting jeg var uenig i.

Jeg smilte alltid når jeg gikk ut fra kontoret til Marko, fordi han var så behagelig å snakke med. Her har andre leger noe å lære.
Dessverre skjedde to ting som gjorde at jeg likevel ville bytte: 1. Han testet meg for noe jeg ikke var informert om at han ville teste. 2. Han sendte meg til privatpraktiserende spesialist (som jo da koster mere), uten å informere om at denne var privat i steden for offentlig.

Avvist

Jeg hadde Marko som fastlege og besøkte han to ganger. Han er hyggelig å snakke med, men hvis noe blir for vanskelig for han får man nesten beskjed om å ta seg sammen. Jeg hadde et alvorlig problem som jeg etter mye gru tok opp, og ble møtt med avvisning og skam. Det var ingen god opplevelse og jeg gråt etterpå.

Lite tillitsvekkende

Jeg byttet til Marko for relativt kort tid siden og har bare hatt noen få konsultasjoner med ham. Han fremstår som vennlig og effektiv og det har vært lett å få time hos ham på kort varsel, men han oppfører seg på en måte som gir meg lite tillit til ham faglig: Han lytter ikke til meg skikkelig, avbryter meg når jeg forteller om hvorfor jeg er der, trekker konklusjonene uten å ha hørt alt jeg har å si, og sender inn e-resepter på medikamenter før han egentlig har hørt hva som er problemet eller har spurt meg om dette er noe jeg er enig i eller vil prøve. Jeg har nå byttet til en annen lege