Marko Radosav Milanovic

Sjømannslege

241 av 1900

Marko Radosav Milanovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

Grundig, sympatisk og fokusert på hele mennesket.

Dette er den aller beste legen jeg har møtt. Han tok meg på alvor og sørget for å få oversikt over hele meg og hjalp meg videre da jeg trengte det. Som andre har skrevet minner han pasienten om behovet for å ta tak i egen situasjon for å bli bedre. Dette var svært relevant i mitt tilfelle.
Ærligheten, grundigheten og tålmodigheten hans gjør at jeg har full tillit til ham og vil gladelig anbefale ham videre.

Jeg skulle ønske Grønland Helsesenter var tilrettelagt for barnevogn, slik at min kone med vårt felles spedbarn kunne kommet seg inn der og bruke Marko R. Milanovic som fastlege.

Nedlatende OVENIFRA- og nedholdning

Snakket og snakket, som om han visste alt om meg. Det viste seg at journalen ikke var lagt inn på dataen, når jeg omsider slapp til ordet, da så vidt. Det ble nok med den ene gangen, mens jeg holdt på å skifte kunne jeg gjerne ta et skift til.

Tålmodig

Veldig sympatisk lege som bruker tid på å finne ut problemet. Positiv og hyggelig.

Lyttende.

Denne legen ser mennesket bak pasienten. Lyttende, intetressert. Men krever at også du tar tak i din egen situasjon, f.eks egentrening, hvis dette kan være til hjelp. Noe jeg syns er veldig bra.Sender gjerne videre til spesialist. Denne legen gjør alt for sine pasienter.Og han tar seg tid med hver enkelt pasient. Anbefales

Tålmodig, grundig

Sympatisk og tålmodig fyr som virker interessert i å bruke tid på å løse problem.