Marko Radosav Milanovic

241 av 1900

Marko Radosav Milanovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marko Radosav Milanovic

En utrivelig person

Jeg har gått hos Milanovic i nærmere to år. I denne tiden kan jeg ikke, under noen av timene jeg har hatt, si at jeg har opplevd å blitt tatt vare på av en omsorgsfull person som ønsker mitt beste.
MIlanovic er derimot særs interessert i at man skal, så fort som mulig, forklare problemet, oppgi ønsket resept, og komme seg ut.

Jeg er ikke imponert over behandlingen hos Milanovic og bytter nå fastlege.
Forhåpentligvis til en som har tid til sine pasienter.

Ok lege.

Hatt Marko som fastlege , og var veldig fornøyd. Litt språkproblemer av og til,men hvem har ikke det med leger i nordnorge i dag. Savner han enda,følte at han brydde seg,og at han hadde tid til oss.kjenner ikke mannen igjen i noen av kommentarene her under.

Enkelt og greit en dårlig lege

Positivt: Man får time relativt raskt.

Negativt: Du kommer inn til et møkkete legekontor og gir beskjed om at du har kommet til timen din til damen i skranken. Hun virker mest oppgitt og skulle ønske hun var alle andre steder enn akkurat der.
Når du blir kalt inn får du tidenes slappeste håndtrykk av denne legen. Da man er inne hos han oppfattes han som stressende og veldig dårlig til å lytte. Han ønsker alltid å sende deg ut igjen fortest mulig.

Om han er faglig dyktig er umulig å si. Jeg har vært hos han 3 ganger og aldri vært inne mer enn 4 minutter (ingen overdrivelse!).

Har nå selvfølgelig byttet fastlege, og anbefaler ingen å gå til Marko med siden plager eller problemer.

Rotete legekontor

Lang ventetid, men ble raskt enige om at jeg kunne ta de prøvene jeg ville.
Ytterligere venting og rot frem og tilbake ble det da jeg skulle ta en enkel blodprøve fordi de manglet personal på jobb. Senere viste det seg at de i tillegg hadde rotet bort deler av svarsprøvene.

Elendig lege

Han er en imøtekommende og hyggelig fyr, men det stopper der. Han snakker over hodet på deg, tar seg ikke tid til å undersøke eller høre på hva du sier/dine opplevelser. Sender deg videre til ditt og datt, noe som fører til at de man blir henvist til ikke tar deg på alvor. Jeg har hatt en alvorlig hudsykdom som fører til ubehagelige blemmer som blør, og han mente det var utslett og fikk meg til å kjøpe salver.

I tillegg er det møkkete, rotete og dårlig lukt i hele lokalet. Dårlige helsesekretærer (forøvrig en gutt også), de har ikke klart å ta blodprøver på meg noen av gangene og henvist meg videre. Dårlig hygiene, i og med at han ber meg om å kle av meg i besøksstolen...

Positivt: Lite ventetid på kontoret, men det er antagelig fordi han ikke tar seg tid til å undersøke.