Espen Madsen Devold

Autorisasjon (1994)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Espen Madsen Devold er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Espen Madsen Devold

Fantastisk lege

Jeg har vært så heldig å få Devold som fastlege, og deler overhode ikke de negative opplevelsene som er skrevet på denne siden. Han tar seg mer enn nok tid til meg, uansett om han er forsinket fra før. Han lytter og setter opp oppfølgingstimer, han er med på møter med nav og arbeidsgiver. Han er rett og slett fantastisk!
Og jeg er "bare" i starten av 20årene, så at han ikke passer til unge pasienter er bare tull.

Den VÆRSTE lege jeg har hatt

Mitt siste møte med denne såkalte lege. Før jeg fikk sagt hvorfor jeg hadde bedt om time, reiser han seg opp og sier - i vitnes nærvær - "nei nå må vi slutte av her, for jeg har pasienter å ta meg av jeg", og så går han bort til døren, tar opp denne og vifter meg elegant ut . . .
Jeg har annen fastlege nå . . .

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Devold hører virkelig på pasienten, og setter pasientens helse først. Han er meget medfølende. Han er alltid blid også.

Goood lege

Jeg deler ikke de negative meningene om dr devold,fikk han som lege da jeg flyttet til kløfta i 2003 siden da har jeg flyttet to ganger først til Oslo og nå til Eidsvoll kommune uten tanke på å bytte lege.behagelig å snakke med,flink til å lytte og gi diagnose.

Han kan uten tvil bli bedre

En lege som har liten tid til å lytte til pasienten, men som er meget rask til å henvise videre til spesialist Tar ekstra betalt for å måle blodtrykk f.eks. Når han ikke er interessert i å ta seg av kanskje litt vanskelige tilfeller er han meget rask til å si ifra at " nå må vi slutte av her, jeg har pasienter å ta meg av jeg" . . .