Mikkel Mundal

Autorisasjon (1987)

Mikkel Mundal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Hyggelig

Var hos ham i går,- og han var veldig hyggelig. Ordnet med henvisning til spesialist på stedet. Tok meg seriøst. Det var heller ikke lang ventetid.

Meget god oppfølging

jeg har gått hos Mundal i mang år. Har alltid tid til en prat, meget hyggelig og tar mine problemer seriøst. Samarbeider tilsynelatende godt med Louisenberg sykehus, der jeg også går ofte.

Har ikke tid, følger ikke opp.

Jeg har hatt Mundal som fastlege i snart et år, og til tross for at han er svært hyggelig, er det vanskelig å anbefale verken ham eller Marienlyst Legesenter, dette grunnet manglende oppfølging (jeg har til gode å få beskjed når resultatene mine for MR, røntgen, eller blodprøve har kommet tilbake, og de er svært vanskelig å kontakte) og en følelse av at han/de er stadig forsinket. Jeg har aldri ventet mindre enn 20 minutter etter avtalte time for å komme inn til legen, og jeg føler meg forhastet og pushet ut døra etter få minutter.

Dyktig, hyggelig, men henvisningsproblemer

Jeg har vært hos Mundal fra 2002 til 2018. Han er svært dyktig, varm og sympatisk og har alltid tatt meg på alvor. Han er utrolig flink til å relatere seg. Allikevel har det vært mye trøbbel med henvisninger som ikke ble sendt, slik at jeg har måttet vente og vente, bare for å finne ut henvisningen aldri gikk ut. Etter hvert ble det for mye stress for meg.

Kunnskapsrik men lite tilgjengelig

Dyktig lege, men som andre her også har nevnt følger han ikke opp. I tillegg er servicen og kommunikasjonen med kontoret ikke enkel. Ved en viktig sak skulle legen ringe meg, men gjorde det aldri og etter å ha purret tre ganger hos resepsjonisten måtte jeg bare bestille ny time for å få kontakt. I tillegg var legetimene forsinket 20min-1t. hver eneste gang.