Herman Wadel Munthe-Kaas

Tåsenklinikken

Kai Munks vei 41 0876 Oslo
Herman Wadel Munthe-Kaas er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herman Wadel Munthe-Kaas

Han er svært fjern, opptatt av å forklare at du overvurderer symptomer, det tar to uker++ å få time.

Hyggelig, men lite hjelpsom

Jeg har hatt Herman som lege hele livet og han er en ordentlig hyggelig mann. Problemet er bare det at det ikke er nok å ha en lege som er hyggelig. For det første er det omtrent umulig å få time, men det er ikke en ukjent problemstilling for fastleger.

Verre er det at jeg sjelden føler meg tatt på alvor og jeg føler at han sjelden følger opp i noe særlig grad hvis det er snakk om sykdomstilfeller av mindre innlysende karakter.

Hvis man derimot trenger resepter og er helt sikker på hva man skal ha, så ordnes det kjapt.

Den beste allmennlege

Min lege i 27 år. Som regel naturlig nok full liste, men etterhvert har hele min familie klart å rømme vekk fra travle, "lettpåtagelige" andre leger, til denne legen som verken har dataskjermen eller pengeinteresser, men AKKURAT DEG SOM PASIENT på topp prioritet. Følger regelmessig kroniske lidelser som i mitt tilfelle. Finner som regel også et smutthull til NETTOPP DEG om noe uforutsett akutt (gitt at det er allmennlegers ansvarsområde) skulle oppstå. Preges av sin rike kliniske erfaring, men også oppdatert på nye ting.
Anbefales!

Strålende fornøyd

Jeg har hatt Munthe-Kaas som fastlege i nesten 20 år. Han er varm, lyttende, empatisk, kunnskapsrik og en fantastisk fastlege. Han henviser videre ved behov og jeg opplever å bli godt ivaretatt.
Jeg har kun positive erfaringer og opplevelser.
Anbefales på det varmeste.

En meget god lege!

Denne legen har solid medisinsk-faglig kompetanse og ryddighet, samtidig som han utviser empati og interesse for pasienten. Han tar seg god tid til å stille spørsmål og lytte. Han informerer og veileder også på en fin måte, og er flink til å følge opp der eventuelle tilleggsundersøkelser er nødvendig.
Denne legen gir trygghet - anbefales på det varmeste.