Herman Wadel Munthe-Kaas

Tåsenklinikken

Autorisasjon (1988)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Herman Wadel Munthe-Kaas er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herman Wadel Munthe-Kaas

Veldig fornøyd

Min eneste lege igjennom 20 år.
Han har vært der gjennom både diverse vanlig sykdom og forskjellige livssituasjoner. Alltid imøtekommende og lytter til det du har å si.
Til tross for mange pasienter føler jeg at han alltid husker meg og min historikk.
Opplever å få time på kort varsel om det er behov for det.
Ser ikke frem til dagen han går av med pensjon, for det vil ta lang tid før jeg finner en dom han.

Profesjonell

Min fastlege de siste 16 årene.

Dr. Herman har vært der gjennom både idrettsskader, hørselskade, diverse vanlig sykdom og forskjellige livssituasjoner. Dr. Herman er alltid imøtekommende og lytter til det du har å si.

Med full liste følger det naturligvis lang ventetid ved timebestilling. Likevel har jeg opplevd å få time på kort tid den ene gangen det var behov for det.

Alt i alt ser jeg ikke frem til dagen Dr. Herman går av med pensjon.

Trygg, engasjert, lyttende, opptatt av deg som pasient

Suveren lege! Kunnskapsrik, og søker info/sender videre hvis behov. Man lytter til deg og «ser» deg. Inngir tillit!

Utilgjengelig og undervurderende av tilstand

Har hatt en stund, hyggelig kar, men veldig utilgjengelig både på telefon og for å bestille time. Jeg mener også han har lite kunnskaper om psykiske lidelser pluss veldig lite hjelpsom/engasjert i forhold til å finne psykologhjelp som hastet.
Også veldig vanskelig å få tak i Tåsenklinikken til tider. Dårlig service/uhyggelig stemning.

Imøtekommende, hjelpsom og effektiv

Akkurat skiftet til Herman fra en lege som ikke hadde nok norskkunnskaper. Veldig fornøyd med første time! Han var hyggelig, smilte, kunnskapsrik, tok plagene seriøst, leste igjennom journalen og tok tak i alle problemene på listen min :) Anbefales.