Marianne Møllerop

0 av 1950

Marianne Møllerop er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Dyktig og hyggelig lege!

Marianne Møllerop er en dyktig lege som jeg har hatt i ca 10 år nå. Hun lytter, skriver gode henvisninger, er en kløpper på dosering av medisiner og husker meg som pasient. Hun er veldig flink med barn.
Hun ser på helheten av det personlige. Jeg setter også pris på at hun er åpen for alternativ medisin og dette har også hjulpet. Teamet på Best Helse fungerer veldig godt sammen!
Det kan fort bli mye hyggelig skravling og jeg skulle ønske det var litt mer fokus på det medisinske som jeg føler kan falle litt ut av og til!

Lite imøtekommende

Følte meg møtt med forakt. Det som for meg var en livskrise, ble en bagatell..... ny fastlege heretter.
Det viktigste i møte med denne legen, var å være politisk korrekt. Ikke pasientomsorg.

Perfekt!

Marianne er utrolig dyktig og flott lege. Hun lytter, tar seg tid og følger opp. Hun er helt rå på utredninger, for å finne årsaker til symptomene. Spesialister kobles inn hvis det vurderes som nødvendig.
Hun har en imponerende hukommelse på navn, relasjoner og historikk, som gjør at man føler seg helt spesiell.
Jeg har aldri opplevd en bedre lege og jeg er utrolig glad jeg har klart å få Marianne som fastlege!
Mitt inntrykk er at det er et meget godt faglig miljø på BestHelse, med kolleger som hjelper og utfyller hverandre.
Marianne har vært min fastlege siden ordningen startet og anbefales på det varmeste! Jeg bytter aldri!

Misfornøyd , er i ferd med å bytte

Jeg valgte Marianne pga alle positive tilbakemeldingene hun har fått på denne siden. Hadde mitt innlegg kommet etter et par legebesøk så hadde min vurdering blitt en annen. Hun virket både hyggelig og imøtekommende i starten. Hun er flink til å henvise. Jeg fikk dessverre en kronisk sykdom som gjorde at besøkene ble hyppige i en periode. Jeg opplever nå at hun ikke lytter, er opptatt med å skrive under hele konsultasjonen, samtalen uteblir. Etterhvert gruer meg til besøkene,hun virker ofte svært stresset og lite mottagelig. Besvarer telefonisk beskjed først etter et par dager ( jeg er på ingen måte en masete pasient) Slike hendelser formidler ikke trygghet og kommunikasjonen blir dårlig. Leger er også mennesker og kan ha en dårlig dag inn i mellom men det jeg beskriver har gjentatt seg på de siste besøkene dessverre. Dette innlegget er ikke en klage, men håper at det kan hjelpe andre til å velge fastlege. Jeg bytter nå.

Et godt første inntrykk, en behagelig lege

Legen var forsinket og beklaget dette. Flott. Hun var vennlig og nøye.
Jeg likte Marianne Møllerop. Jeg slutter forde jeg kom inn på et annet lege senter som jeg har ventet på lenge. Er ikke det like ok, kommer jeg tilbake til Best Helse Nordstrand