Alexander Dorgelo

Autorisasjon (2004)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Alexander Dorgelo er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

Dyktig lege!

Alexander er sjelden vare i Norge. Han er høflig, sympatisk, lyttende, ydmyk og nysgjerrig.

De to siste egenskapene er kanskje det som utgjør en dyktig lege. Der han kommer til kort er han ærlig og søker kunnskap. Han blir også bedre og bedre med årene etter hvert som han får mer erfaring. Han ønsker å forstå pasienten og er en varm og hyggelig person og tar problemer på alvor.

Arrogant

Opplevde ham som arrogant, dårlig til å lytte og veldig avvisende til annet enn sin egen oppfatning. Fungerer som akuttlege, men ikke hvis du har langvarig eller kronisk sykdom.

Beste legen jeg har hatt

Dr Dorgelo er en sjeldenhet i dagens fastlegeordning. Med humor og empati ser han hele deg, tar seg svært god tid, og er alltid tilgjengelig. Han er også dyktig med barn, våre tre er trygge på «Dr Aleksander». I tillegg er Dr Dorgelo lyttende til pasientens synspunkter og opplevelse av situasjon/symptomer/sykdom, og vurderer utifra dette, uten en ovenifra og «jeg vet best»-holdning. Jeg kommer aldri til å bytte, han er rett og slett fantastisk. (Og mannen min, som aldri går til legen, liker ham også overraskende godt, og går må til legen hvis det er noe)

Trygg og lyttende.

Empatisk reflektert og ser helhet. Leverer bra på alle behov jeg har hatt hos fastlegen. Vil alltid hjelpe til det beste

En dyktig og klok lege

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!