Alexander Dorgelo

Autorisasjon (2004)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Alexander Dorgelo er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

Lyttende, reflektert og hyggelig

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Empatisk og profesjonell

I dag hadde jeg min første time hos Dr. Dorgelo. Jeg var veldig nervøs i forkant, men takket være ham ble dette det beste legebesøket jeg har hatt. Legen er varm, empatisk og profesjonell. Denne kombinasjonen gjorde at jeg følte meg ivaretatt og hørt. Dorgelo er rett og slett en fantstisk lege! Jeg var veldig nervøs i forkant av timen. I helsevesenet møter man mange som dessverre ikke egner seg. Alexander er en av den gode sorten - den type lege Norge trenger mange flere av.

Den beste jeg har hatt

Jeg ble kronisk syk, og var litt engstelig for hvordan fremtiden ble. Alexander ringte en veldig dyktig spesialist som tok meg i mot raskt, og han følger meg tett opp i samarbeid med spesialisten. Han tar meg alvorlig, og er veldig støttende.

fantastsik og seriøs lege

Dorgelo er en flott lege. Tar bekymringer på alvor. Han er klar på hva han kan og ikke kan og henviser videre der han er usikker! Fagerstrand legesenter har et fantastisk personale og leger. Alltid bilde, og imøtekommende

Litt for rask

Legen bruker for kort tid, har flere ganger opplevde å ikke bli undersøkt, men kun fått utskrevet medisin utifra det jeg/vi har fortalt.