Gunnar Frode Olsen

Autorisasjon (1984)

Gunnar Frode Olsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Frode Olsen

Aldri på jobb,

Han er aldri på jobb, Noterer ikke etter timer, ikke noe info til vikarierende lege.
Virker rotete og uorganisert.

Vikarierende lege er veldig flink.

Innsiktsfull og lyttende lege

Gunnar er en lege som med sin hyggelige og varme tone får pasienten til å slappe av, samtidig som han er flink til å analysere både fysiske og psykiske problemer.

Kjempebra lege

Veldig hyggelig og dyktig lege. Anbefaler han sterkt til andre. Får alltid time samme uke. Han har gitt presis diagnose alle gangene jeg har vært hos han, aldri blitt feil diagnostisert. Kjempe hyggelig kar ellers, ikke noe negativt å si om han.

Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Gunnar Frode Olsen - En av de mest hyggeligste å en som kan jobben sin til punkt å prikke, skjønner med en gang som feiler deg å bommer sjeldent på dette. Anbefaler denne legen på det fulleste! 10/10

Helt fantastisk

Jeg byttet til denne legen for to år siden og må si at jeg er veldig fornøyd. Han lytter og er forståelsesfull og han tok virkelig tak etter at jeg ble glemt av DPS. En god lege som jeg faktisk har anbefalt til andre.
Jeg har nå flyttet fra søndre nordstrand til sentrum, men har valgt å beholde han som lege. Jeg kommer ikke til å bytte så lenge han er innenfor to timers reisetid.

Får vanligvis time i løpet av en uke, men samme dag dersom det haster. Alltid mulighet til å skvise inn en time når det haster. Definitivt beste legen jeg har hatt