Anna Maria Persvold

Autorisasjon (2002)

Anna Maria Persvold er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

Fantastisk lege!

Jeg har ikke annet å si at jeg er så heldig å ha Persvold som min fastlege.

Hun bruker god tid, har sosiale antenner, empatisk og faglig sterk. Hun har fått meg på bena igjen og ut i jobb etter krevende år med kroniske smerter. Jeg sitter med glede og venter på Persvold om hun er forsinket, fordi jeg vet at hun ivaretar min og barnet mitt sin helse. Heldigvis har hun også fått inn kompetente vikarer ved fravær.

Trygg, sympatisk og meget dyktig.

En fantastisk jordnær lege. Slike leger skapes ikke idag . Hun har god kunnskap og er en meget vennlig lege man kan åpne seg til . Man føler deg tatt godt imot. Hennes råd og veiledning er upåklagelige og takket være hennes gode evne til å lytte til sine pasienter og få dem til å åpne seg i den ærlige retning . Så blir det en lettere , bedre og sunnere diagnose / medisin man benytter seg av . Takk til deg .

Elending fastlege

Hei

Dette er en elendig fastlege, som nekter å høre på sine pasienter. Legen forventer at pasientene selv skal fortelle diagnosen til legen, at pasienten selv skal be om medisiner og henvisninger.

En oppegående lege skal kunne vurdere sin egen pasient selv, og skal sende henvisning samt foreslå medisin utifra diagnosen. Styr unna denne legen

Flink lege!. Dårlig legesenter

Dr. Persvold er en veldig flink fastlege, har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Hun hører på deg, og bruker god tid på konsultasjonene sine. Hun er så og si alltid forsinket og man blir som regel sittende på venteværelse i 30-60 min før man kommer inn til legen.

Hun er flink på å henvise videre hvis man har behov for det. Det liker jeg veldig godt.

Det som trekker ned er at hele legesenteret er elendig drevet, de som jobber i resepsjonen er ikke imøtekommende i det hele tatt, og det er så og si umulig å komme gjennom på telefonen. Time, ja det får man ikke før etter 3-4 uker. Vanskelig å få akutt timer også.

En lege som oppfyller alle kriterier

Et imøtekommende, lyttende menneske som jeg er så heldig å ha fått som fastlege. Hun er dyktig rent faglig, og kommer ikke med lettvinte løsninger. Virkelig en lege å stole på. 100% fornøyd.