Anna Maria Persvold

Autorisasjon (2002)

Anna Maria Persvold er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

Ekte lege.

Anna Maria tar jobben sin på alvor,og vil hjelpe sine pasienter.Hun har et stort hjerte,og evne til å forstå hvorfor folk kommer til henne.Hun er altid blid og glad,bruker den tiden som trengs til å oversette legespråk til vanlig språk.Viser empati,og er et fantastisk meneske.

Fantastisk lege

Anna Persvold er en fantatisk lege. Hun er en meget dyktig lytter. Flink til å vise empati. Alltid i godt humør. Super på å finne løsninger. Hun kan absolutt anbefales. Heldig er jeg som har henne

En lege du kan snakke med

Hun er alltid blid, til stede og grei å kommunisere med. Ikke noe tull, blir sendt videre til spesialist hvis det er nødvendig.

Fantastisk god lege!

Er så fornøyd med fastlegen min Anna Maria Persvold.
Hun er grundig og tar seg tid til å forklare ting slik at jeg selv skjønner mer av ting som skjer i kroppen min. Hun følger opp ting og i tillegg er hun en hyggelig person! Setter også pris på å få utskrift av undersøkelser, blant annet blodprøve som hun også gir kommentar til. Jeg synes også hun som er i resepsjonen gjør en god jobb!

Flott lege!

Etter en lang tid på jakt etter en god lege fant jeg endelig Dr. Persvold! Viser stor omtanke og tydelig interesse for hva man har og si. Hun gikk virkelig over hva man kan forvente da jeg hadde var gravid og fikk lite tilrettelegging fra arbeidsgiver. Fantastisk støtte. "Desverre" har hun selv vært i svangerskappermisjon og i prasksis på Ullevål så hun har ikke vært tilgjengelig på en stund. Jeg vurderte å bytte lege da hennes vikar Dr. Kolman er helt ubrukelig og hennnes kollega Dr. Wadhwa også har en tendens til å være litt for kjapp og arrogant i sine undersøkelser. Men jeg holder ut siden hun snart er tilbake. Veldig flink med barna når de har måttet komme inn også. Meget fornøy! Hadde en del problemer med resepsjonistene i starten men nå som vi kjenner hverandre bedre er det veldig god hjelp å få fra dem også!