Anna Maria Persvold

Autorisasjon (2002)

Anna Maria Persvold er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

En dyktig lege

Anna Maria er en dyktig lege som er villig til å lese seg opp på ting hun ikke har vært borti så ofte. Jeg har en revmatisk sykdom som hun ikke kunne så mye om, men hun satte seg inn i min tilsendte journal og leste seg opp på sykdommen. Eneste som er negativt er at hun har vært mye borte og man har derfor kommet til vikarer som har lite eller ingen peiling på hva de driver med.
Legesenteret som helhet er elendig! Laaang ventetid på telefon, og enda lengre ventetid på legetime. Akutt-timer er omtrent umulig å få da "alle er tatt" selv om man ringer fra det sekundet de åpner.

Veldig god lege

Dr. Persvold er en fantastisk lege, men dessverre er hun ute i permisjon, minst ut 2013. Vikaren Dr. Kolman har jeg ingen tillit til. Hun har null peiling på svangerskapsomsorg, og jeg føler at hun helst vil ha meg ut av kontoret fortest mulig. Hennes faglige kunnskaper virker å være langt under middels. Fraråder folk å bruke henne som fastlege. Selv har jeg byttet fastlege.

flink lege

hun tar problemene på alvor. byttet til henne for et halvt år siden, fordi den andre legen tok ikke problemet mitt på alvor. hadde en time hos henne og ble sendt direkte til spesialist. det eneste negative er at hun bare er der noen ganger i uka og ikke alle vikarene hennes er like dyktige. men Anna maria persvold er en lege jeg vil anbefale!

Dyktig lege, elendig senter

Veldig fornøyd med de gangene jeg har vært hos denne legen. Ikke alltid lett å få komme på akuttime, men får da som oftest time hos en kollega. Vil ikke si at den løsningen er optimal, men må man, så må man.
Blir tatt på alvor hos Anna. Hun er tillitsvekkende og hyggelig.
Senteret trenger oppussing og bedre løsninger for kundebehandling.

smiler alltid

det er en lege som annerkjenner og hører på .
sender videre . jeg liker ikke at hun er borte nei ,