Maria Ljubica Petrov

Fornebuporten Legesenter DA
Widerøveien 5 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Profesjonell, rask og dyktig.

Har hatt denne fastlegen siste 3 - 4 år og fått god og profesjonell behandling. Hun er rask til å diagnostisere og skrive ut behandling i tråd med helsevesenets nåværende diagnosetilbud.

Fast lege

Veldig førnøyd med Maria kjempe flink lenge. Anbefales Maria Petrov til andre syke mennesker som trenger hjelp.

De beste!!!

Familien min og jeg har hatt Maria som fastlege i åtte år, og har aldri opplevd noe negativt hverken fra hennes side, vikarenes side eller den flinke, hyggelige og hjelpsomme sekretæren hennes. Både barna og vi voksne fikk alltid god hjelp og følte oss trygge og godt ivaretatt. En gang tok Maria meg imot etter arbeidstiden hennes når det hastet som mest. Dette var også takket være den fantastiske og hjelpsomme sekretæren hennes som snakket direkte med Maria og fikk meg inn. Og hvis Maria ikke er der, kan man alltids møte på en pålitelig og flink vikar.

Den verste legesekretæren

Jeg har hatt Maria som fastlege i over 10 år nå. Har hatt varierende opplevelser med henne. Akkurat nå føler jeg meg lite hørt, når jeg egentlig trenger det mest. Sekretæren hennes gjør ting bare verre. Det blir sånn at man ikke gidder å ringe engang. Hun er alltid uprofesjonell, lite imøtekommende og snakker nedlatende. Tar på seg legevurderinger. Verste sekretæren jeg har vært bort i.

Flink lege, men lite immøtekommende sekretær

Jeg har ikke hatt Dr. Petrov som fastlege lenge, har kun møtt henne ved et par anledninger, men så langt har jeg har et svært godt inntrykk av henne. Sekretæren har jeg derimot opplevd som lite profesjonell og imøtekommende.