Maria Ljubica Petrov

Pilestredet Park 7 0176 Oslo
Maria Ljubica Petrov er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Den verste legesekretæren

Jeg har hatt Maria som fastlege i over 10 år nå. Har hatt varierende opplevelser med henne. Akkurat nå føler jeg meg lite hørt, når jeg egentlig trenger det mest. Sekretæren hennes gjør ting bare verre. Det blir sånn at man ikke gidder å ringe engang. Hun er alltid uprofesjonell, lite imøtekommende og snakker nedlatende. Tar på seg legevurderinger. Verste sekretæren jeg har vært bort i.

Flink lege, men lite immøtekommende sekretær

Jeg har ikke hatt Dr. Petrov som fastlege lenge, har kun møtt henne ved et par anledninger, men så langt har jeg har et svært godt inntrykk av henne. Sekretæren har jeg derimot opplevd som lite profesjonell og imøtekommende.

great doctor

Maria Petrov is a very professional, thoughtful, and helpful doctor. She takes her time to listen to my concerns, is to the point in answering questions, and helps me in every way possible. I am very happy with her as my family physician.

Bra lege

Flink og spør flere spørsmål for å avklare saken. Man kan være sikker at hun har vurdert alle muligheter.

Lang ventetid, både for å avtale en time og når man venter på sin avtale. Ingen resepsjon. Men de sa at det blir omorganisering i fremtid.

Alltid vikar

Har aldrig fått möjligheten att möta Maria då jag alltid får en vikarie som jag (tyvärr) inte är intresserad av ska urföra undersökningar på mig.

Sist fick jag betala bara för att vända i dörren när hon inte var till stede. Sykt dårligt å ikke få beskjed om vikar, når det står på timeavtalen att det er Maria som skall ta emot meg.

Hade gärna sett fram emot att möta min fastlege Maria.