Maria Ljubica Petrov

A-klinikken Majorstua Kvinne, 48 år

Autorisert1998
Ledige plasser 7 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

A-klinikken Majorstua

Majorstuveien 38 0367 Oslo
Maria Ljubica Petrov er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Aldri der

Dr. Petrov er nesten aldri tilgjengelig, det er utrolig vanskelige å få time med henne. Det er også vanskelig å komme i kontakt med henne per telefon, då jeg ringte for å fornye en resept jeg hadde fått fra før, fordi det var så vanskelig å få time, gjorde hun aldri jobben. Hun har tidligere hatt dyktige vikarer, men på A-klinikken er vikaren hennes ubehagelig og tar masse unødvendige tester for at en skal betale selv om en har frikort.

Fraværende - kun vikarer

Jeg valgte Petrov pga at hun var kvinne og min fastlege av 10 år flyttet utenfor Bærum. De 5 gangene jeg har vært hos henne, har jeg møtt henne 1 gang. Hun har hatt 2 vikarer, en ung kvinne og en mann, så jeg føler at jeg ikke kan fortsette. Jeg fikk god inntrykk den ene gangen vi traff, men hun flyttet kontor, og data ikke virket for vikaren, så resultater av røntgen jeg tok midt februar er ikke lest av en lege ennå. Jeg har behov å treffe samme person når jeg har legetime.

vikarlege vesna tomasev beste lege noensinne

super fornoyd med vikarlege vesna tosev. hun var skikkelig flink a lytte. fikk intrykk at hun er meget dyktig. ved blodprove resultatet ble jeg oppringt av henne med en gang den var ferdig. forige lege brukte ti dager for a sende. det beste jeg gjorde var a bytte fastlege.
det anbefales pa det hoyeste

Den verste legen jeg har hatt!!!

Dette gjelder dr. Vesna Tomasev som vikarierer for dr. Maria Lj. Petrov:
Legen er alltid meget forsinket som selvfølgelig gjør henne stresset og derfor distré og ukonsentrert. Hun hører ikke på det man snakker om, skriver feil opplysninger på skjemaer og gir absolutt ingen trygghetsfølelse.
Hvis man spør om råd så sier hun ofte "jeg vet ikke".

Maria, hvem er det?

Jeg har vært hos Maria 3 ganger, det er i hvert fall det har jeg trodd. Forrige uke kom jeg hjem fra legen og følte meg skikkelig dårlig behandlet. Jeg følte at jeg ikke fikk noe hjelp, fikk bare noen henvisninger videre hvor legen latterliggjør meg i henvisningene. Kom hjem og leste det legen hadde skrevet og innså da at jeg faktisk aldri har møtt Maria Petrov, jeg har hatt en vikar hver gang som jeg har trodd er Maria. Det var ikke Maria som hadde underskrevet mine spydige henvisninger, det var en annen som jeg aldri hadde hørt om, men som har fjernet mine føflekker og behandlet meg 3 ganger. Alle tre gangene har jeg hatt time klokken 8 på morgenen, og hun har vært mellom 10-30 min sen. Hvor er Maria? Nå skal jeg bytte lege.