Maria Ljubica Petrov

A-klinikken Majorstua
Majorstuveien 38 0367 Oslo
Maria Ljubica Petrov er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Skal bytte fastlege med en gang!

I går hadde jeg allergireaksjon på medisinen og ringte min fastlege flere gang, men fikk ikke takk i hennes sekretær.
Gikk til A- Klinikk og ble avvist av sekretær som vil ikke en gang snakke med lege, men sa at jeg kan få time på MANDAG. Etter at jeg har sagt til henne at loven sier at alle lege MÅ ha legevakt timer i løpet av dagen pga hastesaker, hun bare sendte meg til legevakten, hvor ble jeg rådet til å gå til min fastlege.
Må man ble døende til å få behandling når man reagere på medisinen?

Ikke fornøyd

Jeg har hatt Dr. Maria som fastlege siden 2015, jeg har kun møtt henne 1 gang, og vært hos legen 6-7 ganger siden til nå.

Hun jobber tydeligvis kun 30-40%?

Anbefaler ikke å bruke henne i det hele tatt.

Hun er mye opptatt, har mange pasienter, du blir kastet til 2-3 andre leger på kontoret.

Det lukter økonomiske motiver her, at hun kun ønsker å presse inn mest mulig kunder for å tjene mest mulig penger.

Hver gang jeg sender elektroniske forespørsel om fornyelse av resept eller andre ting, får jeg beskjed om "du må bestille time" (mao "du må betale 300kr")

Et "nummer i rekken"

Vil du føle deg som "et nummer i rekken" så bare prøv å gå til Maria Petrov. Hun har helt fullt opp med pasienter, det er jo ikke rart hun ikke har tid til hver enkelt pasient.. Enten er det en vikar for henne eller så er hun veldig forsinket. Assistentene på kontoret virker også overarbeidet og stresset. Hele kontoret har en uhyggelig og upersonlig stemning.

Fastlegens respons på meldinger fra sykehus

Nå har min fastlege, som det ikke har lykkes meg å komme i kontakt med gjennom årene, fått adskillige meldinger om meg ved behandling på Diakonhjemmet, Rikshospitalet, og Lovisenberg sykehus, samt Oslo legevakt. Undrer hun seg noen gang om hvordan det går med meg? I mørke stunder synes jeg hun burde ha ringt meg og hørt!

dårlig opplevelse

Helt ok allmennlege sikkert på enkelte fysiske ting, men hadde dårlig tid, ble nesten en parodi så stressa var hun. Hun var sent ute noe som ikke var min feil, men hun oppførte seg som hun ikke hadde tid til meg. Psykiske henvendelser avfeide hun og opplevde hun ikke tok meg alvorlig.