Maria Ljubica Petrov

Majorstuveien 38 0367 Oslo
Maria Ljubica Petrov er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Et "nummer i rekken"

Vil du føle deg som "et nummer i rekken" så bare prøv å gå til Maria Petrov. Hun har helt fullt opp med pasienter, det er jo ikke rart hun ikke har tid til hver enkelt pasient.. Enten er det en vikar for henne eller så er hun veldig forsinket. Assistentene på kontoret virker også overarbeidet og stresset. Hele kontoret har en uhyggelig og upersonlig stemning.

Fastlegens respons på meldinger fra sykehus

Nå har min fastlege, som det ikke har lykkes meg å komme i kontakt med gjennom årene, fått adskillige meldinger om meg ved behandling på Diakonhjemmet, Rikshospitalet, og Lovisenberg sykehus, samt Oslo legevakt. Undrer hun seg noen gang om hvordan det går med meg? I mørke stunder synes jeg hun burde ha ringt meg og hørt!

dårlig opplevelse

Helt ok allmennlege sikkert på enkelte fysiske ting, men hadde dårlig tid, ble nesten en parodi så stressa var hun. Hun var sent ute noe som ikke var min feil, men hun oppførte seg som hun ikke hadde tid til meg. Psykiske henvendelser avfeide hun og opplevde hun ikke tok meg alvorlig.

Aldri der

Dr. Petrov er nesten aldri tilgjengelig, det er utrolig vanskelige å få time med henne. Det er også vanskelig å komme i kontakt med henne per telefon, då jeg ringte for å fornye en resept jeg hadde fått fra før, fordi det var så vanskelig å få time, gjorde hun aldri jobben. Hun har tidligere hatt dyktige vikarer, men på A-klinikken er vikaren hennes ubehagelig og tar masse unødvendige tester for at en skal betale selv om en har frikort.

Fraværende - kun vikarer

Jeg valgte Petrov pga at hun var kvinne og min fastlege av 10 år flyttet utenfor Bærum. De 5 gangene jeg har vært hos henne, har jeg møtt henne 1 gang. Hun har hatt 2 vikarer, en ung kvinne og en mann, så jeg føler at jeg ikke kan fortsette. Jeg fikk god inntrykk den ene gangen vi traff, men hun flyttet kontor, og data ikke virket for vikaren, så resultater av røntgen jeg tok midt februar er ikke lest av en lege ennå. Jeg har behov å treffe samme person når jeg har legetime.