Maria Ljubica Petrov

Autorisasjon (1998)

Fornebuporten legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Fantastisk

Skikkelig god oppfølging og behandling! Maria tar deg på alvor, og oppleves nøye og seriøs i sin vurdering. Føler meg trygg og ivaretatt.

Absolut en Flink Fastlege specialist

Bryr sig om pasientens beste og prøver å se helheten og gå ned til pasientens nivå for en bra fullverdig service

Eksepsjonell

Dr. Maria er en lege det er få av. Med lidenskap for faget og ønske om å hjelpe gir hun profesjonell hjelp. Hun bruker tid på å kartlegge medisinsk historikk for å danne seg et helhetlig bilde av livsstil/ situasjon for så å legge en plan til grunn for videre behandling. Veldig seriøs og dyktig lege og ikke minst et hyggelig og jordnær menneske. Familien min og jeg har hatt dr. Maria som fastlege i mange år og vi føler oss meget heldige og trygge for å ha henne.

Profesjonell, rask og dyktig.

Har hatt denne fastlegen siste 3 - 4 år og fått god og profesjonell behandling. Hun er rask til å diagnostisere og skrive ut behandling i tråd med helsevesenets nåværende diagnosetilbud.

Fast lege

Veldig førnøyd med Maria kjempe flink lenge. Anbefales Maria Petrov til andre syke mennesker som trenger hjelp.