Maria Ljubica Petrov

Widerøveien 5 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

De beste!!!

Familien min og jeg har hatt Maria som fastlege i åtte år, og har aldri opplevd noe negativt hverken fra hennes side, vikarenes side eller den flinke, hyggelige og hjelpsomme sekretæren hennes. Både barna og vi voksne fikk alltid god hjelp og følte oss trygge og godt ivaretatt. En gang tok Maria meg imot etter arbeidstiden hennes når det hastet som mest. Dette var også takket være den fantastiske og hjelpsomme sekretæren hennes som snakket direkte med Maria og fikk meg inn. Og hvis Maria ikke er der, kan man alltids møte på en pålitelig og flink vikar.

Den verste legesekretæren

Jeg har hatt Maria som fastlege i over 10 år nå. Har hatt varierende opplevelser med henne. Akkurat nå føler jeg meg lite hørt, når jeg egentlig trenger det mest. Sekretæren hennes gjør ting bare verre. Det blir sånn at man ikke gidder å ringe engang. Hun er alltid uprofesjonell, lite imøtekommende og snakker nedlatende. Tar på seg legevurderinger. Verste sekretæren jeg har vært bort i.

Flink lege, men lite immøtekommende sekretær

Jeg har ikke hatt Dr. Petrov som fastlege lenge, har kun møtt henne ved et par anledninger, men så langt har jeg har et svært godt inntrykk av henne. Sekretæren har jeg derimot opplevd som lite profesjonell og imøtekommende.

great doctor

Maria Petrov is a very professional, thoughtful, and helpful doctor. She takes her time to listen to my concerns, is to the point in answering questions, and helps me in every way possible. I am very happy with her as my family physician.

Bra lege

Flink og spør flere spørsmål for å avklare saken. Man kan være sikker at hun har vurdert alle muligheter.

Lang ventetid, både for å avtale en time og når man venter på sin avtale. Ingen resepsjon. Men de sa at det blir omorganisering i fremtid.