Maria Ljubica Petrov

Autorisasjon (1998)

Fornebuporten legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Den beste legen jeg har hatt!

Er veldig fornøyd med henne som fastlege. Hun tar seg god tid og virket interessert og lyttende.

Anbefales!

Umulig å få time

Maria er en bra lege. Alltid fått den hjelpen jeg trenger.
Hun tar ting alvorlig og lytter til det jeg sier. Ikke redd for å sende pasienter videre eller få tatt prøver.
Hun som vikarierer syntes jeg også er dyktig. Hun kan ikke skyldes for den alt for lange pasientlista. Skjønner godt hun blir stressa med så mange pasienter.

Det er derimot umulig å få time. Ringte på en tirsdag, da kunne jeg ikke få time denne uken og heller ikke neste uke. dvs. mer enn 15 dager før man får time. Man får da bare beskjed om at man må dra til legevakta. Hva er poenget med fastlege da?
Sekretæren som tar telefonen er totalt håpløs. Går ikke an å føre en samtale med hun.

Anbefales

Jeg likte godt Maria. Har henne ikke som fastlege lenger men hun var et veldig behagelig vesen. Forklarte jeg symptomer så tenkte hun alltid på om det kunne ligge noe bak; som eksempelvis depresjon. Hun er effektiv men gjør litt lite undersøkelser selv. Det meste av enkle prosedyrer og undersøkelser videresender hun til. Men alt i alt - en god lege som later til å være oppriktig engasjert i jobben sin.

Dårligste helsesekretæren og dårlig vikar til Maria

Dr. Maria Petrov er en fantastisk lege, men Maria var aldri på jobb og vikar av Maria-ZIVKA er en dårlig lege, helt uprofesjonell, stressende altid med dårlig tid. Vanskelig å få legetime raskt, en til to uka å vente for å få time. Og til slut sekretæren er en absolutt verste jeg noensinne har møtt.en helt katastofalt legesekretæren .
Jeg vurderer å finne meg en annen fastlege.

Merkelig

Dr. Petrov er merkelig.
Jeg forstår rett og slett ikke hva hun driver med. Vanskelig å få time er det også.

Hennes sekretær er (som jeg ser mange andre på denne siden også mener) et STORT problem. Det går rett å slett ikke an å ha en samtale hverken på norsk eller engelsk.