Maria Ljubica Petrov

Autorisasjon (1998)

Fornebuporten Legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandruds vei 14 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

stressa

Alltid stressa, snake fort, høre ikke hva pasient sier etc

Dyktig lege

Dyktig, profesjonell og hyggelig lege, synd at sekritæren hennes er så frekk og ufordragelig. Snakker dårlig norsk og legger på når hun bare gir opp å forstå..

Den beste legen jeg har hatt, men jeg har ikke hatt mange

Jeg er fornøyd med Maria. Hun er en varm og omsorgsfull personlighet som er imøtekommende. Jeg fikk inntrykk av at hun er opptatt av å gjøre grundige undersøkelser og skriver henvisninger om det er nødvendig etc. Hun kan være tildels kort i kommunikasjonen, dvs. at hun med fordel kan utdype og forklare hva det er hun tenker og så videre. Men jeg har et godt inntrykk av henne. Godt å ha henne som fastlege.

Dårligste helsesekretæren jeg har vært borti!

Jeg har nettopp skiftet fastlege til Maria og har fått et meget dårlig førsteinntrykk,(IKKE av Maria, men legesekretæren hennes!) Jeg ringte for å få en legetime, samt en resept på p-piller. Time kunne jeg ikke få før 1-2 uker, og resept kunne jeg heller ikke få uten legetime, noe jeg alltid har har fått hos tidligere leger. jeg forklarte at jeg aldri har behøvd time for dette før og spurte om jeg kunne prate med legen, eller om hun i det minste kunne spørre legen om hun kunne skrive en resept. Det kunne jeg følgelig ikke. Plutselig legger hun bare på telefonen!
følte meg virkelig lite ivaretatt og jeg har bytta fastlege!

En av de bedre

Opplever at hun tar pasientene på alvor. Man føler seg fort komfertabel hos henne. Er veldig fornøyd med henne som fastlege.