Anna Phinga Pham

Autorisasjon (2008)

Anna Phinga Pham er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

Anbefales ikke!

Uhøflige og uerfarene, både legen selv og hennes ansatte. De tror de er mye bedre enn andre, selv om det ofte er pasienten selv som må finne frem løsningen på hva slags medisin den trenger, eller hva den må gjøre for å oppnå tilfriskning.
Ikke eier hun, og ansatte, ydmykhet heller, klager du på dem, skylder de på deg, eller på å være overarbeidet. Har aldri fått en unnskyldning fra dem noensinne, ikke engang da de satt sprøyten feil slik at blodet begynte å fosse ut. Etter å ha være nødt for å ta blodprøver regelmessig, i tyve år, må jeg si jeg aldri har opplevd lignende. Direkte uforsvarlig. Og ganske absurd da at de mangler evnen til å si "jeg beklager".
Anbefales virkelig ikke!

Ikke fornøyd

Jeg er ikke særlig fornøyd med Anna som fastlege. Føler hun ikke har nok kunnskap da hun ofte bruker pc for å finne informasjon. Ble heller ikke informert om forskjellige medisiner som kan tas og hva slags bivirkninger de har. Dette synes jeg er superviktig da medisinen ikke må gå utover dagliglivet. Hun er veldig hyggelig men jeg ønsker mer enn bare en hyggelig samtale. Tilbakemeldinger på blodprøver som ble tatt var utrolig dårlig beskrevet og fikk heller ikke tilbakemelding før 2-3 uker senere, etter at jeg måtte ha purret om dette to ganger (fikk beskjed om at jeg skulle få svar på blodprøvene fra 5-6 dager).
Fikk svar på sms noe som var veldig bra, men det var veeeldig dårlig forklart. Måtte google meg frem til hva hun kanskje "mente".

Dyktig Lege med stor medisinskkunnskap

Bra Lege.
Dyktig lege meget konkret når det gjelder sykdom, plager og problemer man har.
Starter raskt behandlingen og følger opp tett.

anbefaler sterkt!

Fantastisk dame!

Anna Hjelper deg på alle måter, får deg til å se igjennom hva som er viktig, avdekker ting du ikke selv tenker på! Kan ikke så noe mer enn FANTASTISK menneske!

Det viktigste er ikke å skrive ut sykemld, men å få tilpasset så en kan jobbe uansett!

Savner Anna!

Er ikke så gammel av meg, men Anna er den beste legen jeg har hatt hittil. Alltid likt å gå til henne uansett problemer, hun lytter og er profesjonell samtidig som hun er morsom og får deg til å bli komfortabel. Dessverre tok hun sykehusår og min kjære lege ble ertsattet av en (mye) mindre hyggelig en så jeg ble nødt til å bytte lege!