Aman Jassal Rai

Autorisasjon (2006)

Aman Jassal Rai er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Tar ikke pasienten på alvor

Jeg kom i en akutt vanskelig situasjon i forbindelse med svært dårlig behandling fra en ansatt hos en klinikk jeg var henvist, (vedkommende fikk senere en advarsel). Jeg var svært opprørt og prøvde å kontakte fastlegen ved å legge igjen beskjed, hørte aldri noe fra henne. Hun spurte meg heller ikke senere hvordan det hadde gått, virket ikke som om hun hadde fått det med seg. En senere gang, hadde hun sendt meg brev om a jeg ikke trengte å komme til timeavtalen, brevet kom for sent og jeg måtte betale full pris for oppmøte. Hun fant ikke mitt telefonnummer?, derfor sendte hun brev.
Hun var grei nok når jeg var til time, men etter dette følte jeg meg ikke trygg på at jeg ville bli ivaretatt,og skiftet fastlege.

Veldig bra!!

Legen er alltid til stede, er faglig dyktig, er oppdatert og er varm person, noe som er veldig viktig!

Flink, profesjonell, interessert, åpen

Gjennom min tid med Aman har jeg gitt henne et par-tre utfordringer som har gått i alle retninger: Kronisk smerte, utfordringer på arbeidsplassen med mer. Hun har vært svært flink til å lytte, har en egen evne til å plukke ut det vesentlige av ordstrømmer og finnes ikke arrogant. For Aman er det ikke pasienter, men personer. Alle er forskjellige, og dermed mistenker jeg at hun aldri forhaster sine konklusjoner.

Da jeg begynte med henne, hadde hun veldig mange ledige pasienter, nå er hun nesten full. Det skjønner jeg svært godt.

Veldig hygelig doctor

Alt var veldig bra. Hun var bra og hører etter og hjelper med alle slags problemer.

Det var ingen problem også å snakke engelsk.

en frekk person som lege

Hun er en fin person til jeg ba om forlengelse av sykemeldingen fra nevrolog. Jeg har kronisk nevrologisk sykdom og hun vet at jeg er mange ganger hos legen og på sykehuset i året. Til tross for dette spør hun alltid meg det samme - hva er symptomene mine? Under dialogen registreres ikke. Hun ser på meg som om hun ville nekte alt jeg sier. Jeg blir stresset fordi jeg føler at jeg gjør noe galt at jeg er syk.

Noen ganger sa hun at hun ville sende en henvisning til en annen spesialist, men hun gjorde det ikke.

siste besøket da jeg var den siste pasienten, sa hun at hun ikke bare ville fokusere på meg fordi de var de andre. Jeg har også hørt at i løpet av ett besøk kan du ikke spørre om flere ting samtidig, du må bestille et annet besøk. Hun ignorert meg, hun bare smiler og ser pent ut.

Bytter fastlege!