Aman Jassal Rai

Autorisasjon (2006)

Aman Jassal Rai er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Tar pasienten seriøst

Jeg har gått til Aman i ca 3 år, og er veldig fornøyd. Hun tar tak i problemene mine med en gang og jeg føler hun virkelig lytter. Hun kan tidvis virke stresset, men jeg ser på det som menneskelig. Jeg føler likevel at jeg alltid får den tiden inne hos henne som jeg har betalt for. Kommer ikke til å bytte lege.
Sekretærene som også fungerer som lab kunne trengt et smilekurs.

Veldig hyggelig og flink

Veldig hyggelig lege, men noen ganger følte jeg meg ikke 100% hørt. Fikk som regel time fort, men hun var ofte forsinket. Kom noen ganger til vikar.

Forverret helsetilstanden

Aman skjelte meg ut og sa at om jeg var misfornøyd var det bare å bytte fastlege og at jeg har muligheten 2x i året. Hun har alltid vært nedtalende og lite intressert i å sette seg inn i smertebilde. Unnlater å skrive viktige punkter i journalen. Ønsker helst at pasienten skal selvdiagnosere seg. Har alltid hatt god hjelp av turnusleger men det er vanskelig å føre dialog med henne da hun prater i ett sett uten å la pasienten slippe til. Kommer med urelevante sammenligninger av sitt liv. Hadde jeg hatt god oppfølgning fra begynnelsen av hadde jeg nok vært friskere og mer opplagt enn å bli satt ut av opplevelsen etter legetimen.

Feil resept flere ganger

Har fått feil resept flere ganger. Aman Rai er en bra lege men resepsjonen har bestilt feil medisin dose, type tablett og type resept flere ganger. Har gått flere dager uten medisiner og de bruker lang tid på å få ordnet opp osv. Korte åpningstider og har opplevd at de legger på før jeg får snakket ferdig. En ting som er bra er at det er ganske lett å få time fort noen ganger. Anbefales ikke.

En skremmende legetime!

Jeg fikk en legetime hos Aman Rai, ettersom min fastlege ikke var ledig. Jeg ønsket å bli skjekket for noe som plaget meg i hverdagen.

Det jeg opplevde var rett og slett en skremmende opplevelse!
Når man går til legen forventer jeg og helt sikkert de fleste, å bli møtt med en liten porsjon tålmodighet og respekt. Hos Rai fikk jeg det stikk motsatte.

Fra jeg kom inn på legekontoret ble jeg møtt med hastverk, passiv aggressivitet og irritasjon fra legen sin side. Dette endte med at legen nærmest ropte til meg, og gav klart utrykk for sinne og irritasjon. Så forbauset at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, kunne jeg ikke gjøre annet enn å spørre henne: " Hvorfor er du så sint på meg? "

Jeg kom til legen fordi jeg hadde noe som plaget meg og gjorde meg nervøs. Jeg forlot legetimen lettere i sjokk over hva som nettopp hadde hendt, og lovet meg selv å aldri komme tilbake.