Gulshan Rana

Autorisasjon (2005)

Gulshan Rana er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gulshan Rana

Ikke gå til denne legen

Hun er veldig vanskelig å snakke med og tar ikke mine prat seriøst. Timene mine med hun varer aldri mer enn fem minutter.

Veldig uprofesjonel og frekk

Jeg trengte legeerklæring fordi jeg var syk til skolen og var sengeliggende, hun hadde gitt meg legeerklæring før på nettet men i dag ville hun at jeg skulle komme inn og sa at hun måtte sjekke meg men det synes jeg var rart fordi vanligvis gir hun meg legeerklæring men når jeg sa til hun at jeg var syk og sengeliggende så sa hun at nei du må komme inn fordi jeg kan ikke gi deg legeerklæring uten at jeg har sett på deg først dette synes jeg var veldig frekt på grunn av at jeg var faktisk sengeliggende og prøvde flere ganger å komme meg opp av senga men klarte ikke det. Dette førte til at jeg måtte betale for noe som jeg egentlig ikke fikk noe nytte av og fikk ingenting ut av det ikke legeerklæringen engang og jeg måtte fortsatt betale.

God fastlege

Gulshan er min fast lege og jeg er fornøyd med hennes kommunikasjon og faglig kompetanse. Hun bruker den tiden jeg trenger hver gang jeg er hos henne. Hun tar gjerne flere spørsmål hvis hun er tid, men det er forståelig hvis hun ikke kan. Hverdagen hennes består av mange pasienter og begrenset tid for å reke alle pasienter. Du er flink Gulshan:)

Uhøflig lege

Jeg skulle spørre om ulike henvisninger. Ene var for å ta blodprøver for laktose. Jeg hadde flere problemer å nevne. Så da jeg spurte om å også få en henvising til psykolog så avbrøt hun meg og sa at jeg må bestille en ny time og komme neste gang med en skriftlig liste over problemene mine. Hun sa også at hun bare kunne ta imot én problemstilling per pasient når jeg hadde flere problemer å nevne. Hun sa at hun ikke hadde tid til å snakke og deretter ble jeg kastet ut etter 5 minutter av avtaletiden min. Jeg følte hun ikke brydde seg om problemene mine og var veldig kald.

Flink faglig og trygg

Denne legen er uten tvil faglig sterk ! snakker ikke for mye svada og er rett på sak og er opptatt av diagnose og hjelpe pasienten med kjerne problemet. Veldig fornøyd med henne. Opplevde henne som meget mottakelig og hjelpsom! absolutt å anbefale!!