Gulshan Rana

Autorisasjon (2005)

Gulshan Rana er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gulshan Rana

Skuffet

Har nylig byttet til denne legen. For det første er hun lite på jobb har vært hos hennes kun en gang. Jeg sa at jeg slet med overvekt, da henviste hun meg til aker jeg vet ikke til hva . hun hadde ikke tid til å forklare hva hun tenkte. Hun ere lite på jobb kun 1 el 2 dager i uka noenganger mindre hennes vikar vil ikke sende meg til ultralyd selv om det er mistanke om nyrestein. Mammografi må jeg betale selv fordi hun ikke synes det er nødvendig. Skal ikke bruke mer enn ti minutter.

Midt på treet

Denne legen er nok best på oppfølging av fysisk sykdom. Når du kommer med sorg eller psykiske belastninger så virker hun ukomfortabel og lite interessert. Jeg brøt sammen på kontoret hennes, hun sa at jeg måtte finne noen å snakke med og gav meg en sykemelding. Neste gang jeg kom spurte hun ikke et eneste spørsmål om hvordan det gikk- var kun opptatt av de fysiske plagene jeg hadde.

flink og snill

veldig flink, profesjonelt, talmodig og viser respekt og forståelse for pasienten

Meget god !

Rana er lyttende, tillitsfull og fremstår som meget god faglig !! Er meget serviceinnstilit og stiller opp !