Gulshan Rana

Autorisasjon (2005)

Gulshan Rana er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gulshan Rana

Hold dere unna!!

Blir ikke tatt på alvor, henviser heller ikke videre og følger opp pasienten... Skal gå så fort som mulig og er ikke interessert i pasienten...

Meget sterk medisinsk faglig !

Koselig og alltid blid. Har dog for mange pasienter. Men hun gjør så godt hun kan til tross for en stressende arbeidsdag:-)

Har vært hos flere fastleger med min problemstilling uten hell. Rana tok meg på alvor og har diagnotisert meg grundig som førte til at jeg fikk den riktige hjelpen og har fått betydlig lettere liv etter hjelpen som var initiert av henne. Hun er flink på faget og det er strengt tatt det man kan forvente av en lege. Hun er profesjonell :)

Utrolig skuffet!!

i starten følte jeg hun var flink. men når jeg virkelig trengte hjelp og støtte så fikk jeg det ikke. jeg er gravid med tvilinger og jobber i barnehage med småbarn. jeg ville etter en periode ha 100% sykmelding fordi jeg rett og slett ble utslitt på jobb og klarte ikke mer. helsen min ble nedsatt av stress pga jobben min. jeg fikk ikke 100% sykmelding fordi hun mente at graviditet ikke er en sykdom,og at hun ikke hadde noe å si til nav hvis jeg sykmeldte meg mer enn 50%. Jeg måtte komme med bekreftelse fra jobb at de ikke kunne tilrettelegge for meg og at jeg ikke klarer å jobbe.
jeg sa til henne at jeg syntes det var dumt at de på joben må fortelle om helsen min i stedet for at du skal høre på hva jeg har å si. jeg føler du ikke bryr deg om meg som passient, de på jobben min passer bedre på meg enn deg. hun svarer meg og sier du tenker heller ikke på meg, vil du at jeg skal miste jobben min pga deg.(fikk rett og slett sjokk) nei sa jeg men du mister ikke jobben din fordi en pasien er utslitt og trenger hvile.. vet ikke rareste legen jeeg har vært borti hun tenker rett og slett ikke nok på sine pasienter.
jeg har nå byttet fastlege håper virkelig han er bedre...

skuffet

Jeg har vært hos henne et par ganger, de gangene har fått meg til og grue med til og dra til legen! Hun er kald, og lite interessert, hun undersøker dårlig, føler nesten som om hun vil ha meg sjapt ut av kontoret! Hun kommer aldri med konklusjoner.. Her om dagen fikk jeg legeerklering eller blodprøve fordi jeg ikke har betalt regningene mine. Jeg prøvde og forklare hu med at jeg er student på 18 år, uten jobb, så jeg må nesten vente på stipendet mitt, hun hadde null forståelse, og begynte og skjelle meg. Aldri opplevd noe lignende!

Svært vanskelig

Vikar for fastlege. Svært vanskelig, ikke lyttende. Leser tydelig ikke journal. Jobber nært, men ikke tid til time. Håper fastlege ikke blir lenge på ferie.