Rattan Singh Rattan

Stovner Legesenter AS Mann, 61 år

Autorisert1993
Ledige plasser 9 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Stovner Legesenter AS

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Rattan Singh Rattan er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rattan Singh Rattan

Rattan Singh - verste legen

Jeg har slitet med flass i over 4 år og bestemte meg for å få en hendviselse til en hudlege ettersom jeg har prøvd forskjellige sjampo som min tidligere fast lege hadde skrevet til meg.

Jeg prøvde å forklare Rattan min tilstand, men han avbrøt meg og mente at flass ikke kunne kureres. På toppen av alt dette, tok han telefoner mens jeg satt der og var utrolig frekk når jeg prøvde å forklare at jeg hadde prøvd den shampoen han ville skrive en resept på og at den ikke funket. Med andre ord, nektet han å lytte til det jeg hadde å si.

Oppsumering: Den verste legen jeg har vært hos. Han hadde null kommunikasjonsferdigheter, var utrolig nedlatende og jeg har aldri sett makan til så dårlig oppførsel og manerer hos en lege før.

Dårlig kommunikajon,

Jeg var på konsultasjon hos dr.rattan pga allergi plager. Da navnet mitt ble ropt opp og jeg skulle møte legen, hilste han så vidt på meg. Det var ingen øyekontakt og jeg merket med en gang at han ville at denne konsultasjonen skulle gå raskt. Jeg fortalte om plagene mine, mens dr. Ratten var mest opptatt av å se på pcen sin. Han stilte ingen egne spm om tilstanden min eller generell allmenntilstand.

Konsultasjonen endte kjapt med at han sendte meg ut for å ta blodprøver. Uten noen anbefalinger om hva jeg kan gjøre i mellomtiden til vi får svar på blodprøvene eller tips til hvilke reseptfrie legemidler jeg kunne prøve i mellomtiden.

Anbefaler absolutt ikke dr.rattan !

Dyktig og oppdatert lege!

Første gang jeg var hos Dr Rattan virket han meget bestemt og jeg fikk et litt dårlig inntrykk.
Nå har jeg vært ofte hos ham gjennom noen år grunnet kronisk sykdom.Han er en hyggelig mann med gode kunnskaper.Tar prøver og henviser til spesialist ved behov.En ting kan sies sikkert og det er at han gjør alt han kan for å finne riktige løsninger til behandling.
Han er rask med resepter.Rask til å ta kontakt med pasient vedr prøver og annet.
Jeg har lært han godt å kjenne nå og ville ikke byttet lege.En dyktig lege.

Verste legen jeg har vært hos

Slitt mye med allergier fra jeg var liten, og aldri møtt en mindre forståelsesfull lege. Nektet å gi meg henvisning til hudlege, selv etter å ha prøvd utallige kremer og salver anbefalt av min fastlege. Han snakket mer enn han ville høre på meg, og nesten nektet å tro på at jeg hadde vært flink med å smøre kremene.

Slet med kneet etter en fotballskade, men nektet å gi meg henvisning til å kunne ta MR. Mente at jeg skulle massere kneet, så ville plagene gå over.

Har vært en gang, og det var en gang for mye.

Makan til dårlig behandling skal man lete lenge etter.

Var hos Dr Rattan med min kone og 9 måneder gamle sønn. Gutten har klødd seg mye i ørene siste dagene og vi ville få lege til å se om det var noe galt.

Han kom med en lang regle om tørr hud, og at barn skal smøres hele kroppen minst 2 ganger om dagen med fuktighetskrem. Snakka skikkelig strengt ned til oss, og hadde allerede bestemt seg for å ikke høre på hva vi sa. Vi fikk klar beskjed om at det måtte være vårt ansvar som foreldre å holde han smurt hver dag to ganger. Huden er jo ikke spesielt tørr heller.

Var en veldig ubehagelig opplevelse, og det er overhodet ikke aktuelt å ha time med denne legen igjen.

Min kone gråt på vei ut fra legekontoret.