Rattan Singh Rattan

Stovner Legesenter AS

1993

Stovner Legesenter AS Telefonnummer23 34 41 4023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Fossums vei 30 0985 Oslo
Rattan Singh Rattan er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rattan Singh Rattan

Verst o Norge

Hilser ikke til pasienten. Ingen øyekontakt ser på data hele tiden har ikke og ikke lyst til høre og bestemmer seg alle og tatt unødvendig undersøkelse og behandling vurdering.

Han må tenke at han er i Norge og kan ikke behandle pasienten som gjøre i hjemlandet.

Overrasket at hvordan han har fått den stilling.

Byttet fastlegen retretter dagen konsultasjon.

Lytter ikke, glaner på pc-en

Har dr. Rattan som fastlege. Han glaner kun på pc-en og skriver mens du snakker. Plutselig avbryter han deg, og lar deg ikke forklare situasjonen din med egne ord. Føler han vil bli ferdig med pasienten så fort som mulig. Har ALDRI vært innom hos han for mer enn 3 minutter, siden han spør ingen spm, gjør INGEN undersøkelser. Sender deg bare ut for å ta blodprøver. Hver gang jeg får tilsendt resultatet av blodprøvene, skriver han kun to setninger om hva jeg har mangel på... Jeg syns han er kompetent, men ganske kald lege. Han ser knapt på deg, kommuniserer ikke med deg, lar deg ikke snakke, glaner kun på pc-en, og ignorerer deg dersom du sier noe. Det eneste han gjør er å kun skrive resept på to minutter og dermed sender deg ut igjen. That’s it!

Inkompetent

Kommer med spydige og frekke kommentarer. Lytter ikke. Gir anbefalinger utover medisinfaget. Lite villig til å hjelpe.

Elendig oppfølging

Arrogant - virker lei av pasienter.
Stovner legesenter har en av de verste holdningene jeg har vært borti med tanke på resepsjon til leger.
De lover oppfølging, men holder ikke ord.
Man må mase for å få et svar.

Rattan Singh - verste legen

Jeg har slitet med flass i over 4 år og bestemte meg for å få en hendviselse til en hudlege ettersom jeg har prøvd forskjellige sjampo som min tidligere fast lege hadde skrevet til meg.

Jeg prøvde å forklare Rattan min tilstand, men han avbrøt meg og mente at flass ikke kunne kureres. På toppen av alt dette, tok han telefoner mens jeg satt der og var utrolig frekk når jeg prøvde å forklare at jeg hadde prøvd den shampoen han ville skrive en resept på og at den ikke funket. Med andre ord, nektet han å lytte til det jeg hadde å si.

Oppsumering: Den verste legen jeg har vært hos. Han hadde null kommunikasjonsferdigheter, var utrolig nedlatende og jeg har aldri sett makan til så dårlig oppførsel og manerer hos en lege før.