Rattan Singh Rattan

Autorisasjon (1993)

Rattan Singh Rattan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rattan Singh Rattan

Ikke fornøyd

Lytter ikke, lar deg ikke fullføre setningen og avbryter deg brått. Forsinket heletiden. Gir dårlig pasientservice.

Kunnskapsrik

Har gått til dr. Rattan et par år. Førsteinntrykket var ikke særlig positivt, han kan være meget direkte, men nå som jeg har blitt kjent med han kan jeg ikke tenke meg å gå til noen andre! Han er faglig sterk og grundig.

STYR UNNA!

Er det mulig å gi 0 stjerner?
Legen hører ikke på deg engang, mobilen ringer flere ganger og til slutt svarer han på mobilen og snakker urdu, han snakket mer på telefonen enn det han gjorde mot meg.
Var frekk flere ganger og avbrøt mens jeg snakket.
Kan jeg også melde meg på som fastlege? Fordi jeg kan nemlig gjøre akkurat samme jobb, kanskje litt bedre?

Styr unna!

Tror han vet alt, lytter ikke (eller forstår ikke) til det du sier, avbryter deg, snakket nedlatende og frekt.
Snakket om ting utover sitt yrke, som om han har fasit på alt.
Eneste legen på dette legesenteret jeg nekter å få time hos. Tragisk opplevelse hver gang, nok er nok. Kan ikke skjønne at han får jobbe her.

Lytter ikke, glaner på pc-en

Har dr. Rattan som fastlege. Han glaner kun på pc-en og skriver mens du snakker. Plutselig avbryter han deg, og lar deg ikke forklare situasjonen din med egne ord. Føler han vil bli ferdig med pasienten så fort som mulig. Har ALDRI vært innom hos han for mer enn 3 minutter, siden han spør ingen spm, gjør INGEN undersøkelser. Sender deg bare ut for å ta blodprøver. Hver gang jeg får tilsendt resultatet av blodprøvene, skriver han kun to setninger om hva jeg har mangel på... Jeg syns han er kompetent, men ganske kald lege. Han ser knapt på deg, kommuniserer ikke med deg, lar deg ikke snakke, glaner kun på pc-en, og ignorerer deg dersom du sier noe. Det eneste han gjør er å kun skrive resept på to minutter og dermed sender deg ut igjen. That’s it!